Hee dames, bedankt voor alle goeie tips! Bij mij komt m'n hoofdpijn uit m'n nek & schouders. Ik ben hypermobiel dus heb er ook altijd last van, fysio en dergelijke helpt me niet dus daarom vroeg ik hierom, om maar eens van alle paracetamol enzo af te blijven.. Ga in ieder geval alle tips eens uitproberen. Koffie helpt inderdaad wel, alleen niet bij die verschrikkelijk erge hoofdpijn helaas..maar gelukkig is dit ook maar 1 keer per maand ofzo.. Thnx dames!
En een keer een flinke massage of een warme pittenzak in je nek zodat je spieren daar ontspannen? Mn man heeft ook altijd spanning in zn nek/schouders en dat gaat door naar zn hoofd, dan begint het met lichte hoofdpijn en eindigd als migraine. Ook komt het vanuit zn onderrug.. dus eens in de zoveel tijd masseer ik zn rug, nek en schouders en dan is hij weer een lange tijd migraine vrij. Hoofdpijn is nooit fijn.. je kan er goed gek van worden
cola en water met suiker? Ik heb gehoord dat je van suiker/smaak/kleurstoffen juist vaak nog meer hoofdpijn krijgt Koffie heb ik idd ook wel eens gehoord en mijn huistip is gember. Ontzeeettend goor maar het schijnt echt goed te helpen. Of gewoon op een rauw stuk gember kauwen (echt opeten ook) of gemberpoeder kopen en dan eenflinke eetlepel in een glas kokend water oplossen en dat drinken. Voor de rest inderdaad goed op letten dat je genoeg (water) drinkt. Beterschap!