Hoi dames, Het is nu al weer een kleine 2 weken dat ik enorm slecht slaap. Savonds ben ik doodop.. Zou liefst om 7u al gaan slapen meestal ga ik slapen tegen half 10. Val onmiddellijk in slaap, maar na een paar uurtjes ben ik klaar wakker.. Waardoor ik me smorgens echt niet uitgeslapen voel . En voor manlief is het ook niet echt aangenaam aangezien ik dan lig te draaien en keren. Hoop dat jullie wat tips hebben zodat ik me mss weer een keertje uitgeslapen voel
Ik heb het ook. Had het met mijn dochter en nu weer. Typisch of niet? Had het nooit zo als symptoom bekeken. Geen idee wat eraan te doen. Ik probeer maar zoveel mogelijk op andere tijden bij te tukken.
Nou DE tip zoek ik ook.. Pfff dood moe de hele dag, en dan midden in de nacht klaar wakker zijn. Maar ik word ook overal wakker van. Vriendlief die zich omdraait, snurkt, de poes die de kamer in loopt, iemand die voorbij fietst buiten. Ik word er gek van! En dan die belachelijke dromen. Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap ook, en nu dus weer. Als ik thuis ben en mijn zoontje gaat slapen, ga ik ook slapen. Dat helpt wel wat gelukkig.
Ik heb het al weken helaas..... We zitten nu in verbouwingen en hebben sinds vorige week nieuw bed! Dat scheelt al wel een stuk gelukkig maar ik word van elk geluid wakker...... pffffff.....
Als iemand de gouden tip heeft hoor ik die graag! Hier is het slecht slapen ook alweer een tijdje aan de gang. Draaien benauwd maagzuur en natuurlijk steeds plassen. Dan slaap ik eindelijk weer en word ik standaard om 5 uur wakker. De rest van de ochtend gaat het prima maar smiddag stort ik in. Heel vervelend maar ik weet er nog niks aan te doen jammer genoeg.