Hoi meiden Ik ga met het gezin twee weken naar Susteren en ik zou heel graag tips krijgen voor leuke uitjes. Welke plaatsjes zijn bijvoorbeeld leuk in de buurt (nederland, belgie of duitsland) om te winkelen, terrasje te pakken etc? En wat zijn lekkere restaurantjes in de buurt? En zijn er ook leuke uitstapjes voor de kinderen? Ik hoorde over Toverland maar is dat ook geschikt voor mijn 3,5 en 1 jarige? Alvast bedankt voor de tips! Ik hoop dat ik een paar leuke krijg
In Sittard of Roermond kun je leuk winkelen en terrasje pakken. Daar zijn ook veel restaurantjes waar je lekker kunt eten. In Born ligt ook nog een speeltuin: de Paddestoel. Bij minder weer heb je in Heerlen of in Kinrooi een binnen speeltuin. Maaseik is trouwens ook een leuk terrasplaatsje met restaurants.
Echt, restsurantjes op de Platz. Wandelen door Roosteren. Speeltuin t Hingen in Echt, ligt bij de straat In de Planten. Heinsberg Duitsland om te shoppen.
Tips! Leuk, dank je wel! Ben bang dat die binnespeeltuin tip ook erg welkom is. Ik zag de weersverwachtingen Weten jullie toevallig ook of toverland voor echt kleine kinderen ook leuk is? Ik zag op hun internet niet veel info hier over. Ik zag wel een foto van een achtbaan wat mij dan weer laat twijfelen of het wel zo geschikt is voor de kleinere kinderen.
In Echt ligt ook een binnenspeeltuin, de ballon. Is ook leuk voor de echt hele kleintjes. In Maaseik kan je zwemmen. of een terrasje pakken met mooi weer. Sittard of Roermond voor te winkelen leuk! In Maasmechelen ligt een outlet, de village, ook wel leuk. Toverland is leuk vanaf een jaar of 4. Je kan misschien naar plopsa indoor in Hasselt? 45 min wel vanaf Susteren ongeveer..
In Echt zit de Ballon en in Posterholt zit Peewee, en dan nog in Heerlen Kinderstad Heerlen De rest is eigenlijk al genoemd haha
Ik wist niet dat plopsa ook in de buurt ligt! Dat is idd misschien een betere optie dan om naar toe te gaan! En maasmechelen voor mij Dank je wel!
Je kunt ook nog richting valkenburg....leuk voor terrasje en je hebt er de valkenier en het sprookjesbos, dat is best leuk voor de kleintjes. Sittard kun je idd ook lekker shoppen en ook in Maastricht. Veel plezier alvast!
Wij zijn in 2011 naar de Hommelheide geweest (gaaf huisje, RUKpark) Maar Valkenburg, het 3landenpunt zijn wel aanraders... Binnenspeeltuinen zijn er vast ook wel. ff googlen
hier kun je heel lekker eten, Welkom bij Herberg Bie de Tantes in het Heuvelland - Zuid Limburg. In kerkrade is nu een nieuwe bios met speel paradijs. bij het roda stadion. (ik woon er zelf en is net open, weet de naam niet ) bios is jt bios heet jt. dagje zwemmen is ook heel leuk bij AQUANA FREIZEITBAD - SAUNA und WELLNESS in WÜRSELEN. met een grote piraten bood in het midden met glijbanen. ooh heb er nog een paar. je kunt ook naar Nieuwe topattractie bij Maastricht! - Recreatiepark Fun Valley bij Maastricht. en hier heen Wereldtuinen Mondo Verde | Welkom bij familiepark mondo verde (NL). nog een zwembad Welkom bij Subtropisch zwemparadijs Mosaqua
toverland is leuk vanaf 90 cm dan mogen ze echt al bijna overal in. ik ben er 3 weken geleden geweest en onze zoon vondt het prachtig. hij was net 90 cm
Herzlich Willkommen bei Wildpark Gangelt. deze is ook wel leuk en kost bijna niks, daar krijg je wel een middag om, ook met speeltuin. er zullen me nog wel meer dingen in vallen maar nu stop ik hih en alles is korter dan 1 uur rijden.
O,,nou dat is wel leuk om te lezen. Mijn knul zal nu 90cm+ zijn (weet niet precies) dus dan is het voor hem misschien toch leuk