Mijn dochter wilt heel graag naar het strand, dus gaan we vandaag maar eens een kijkje nemen. Maar wat is een leuk strand voor jonge kids?
Ik vind Rockanje altijd leuk met de kinderen. Het water is er lang ondiep en het strand is relatief rustig.
Het is niet echt strand strand maar onze dochter vind down under in Houten helemaal geweldig.. Als je echt strand zoekt zeg ik Scheveningen of Katwijk..
Dit, heel fijn strand. Al zou ik nu niet voor mijn lol naar het strand gaan. Veels te warm en te druk.
Maarssenveense plassen is echt heel leuk ! Het is meer een natuurzwembad met zand en gras. Leuk speeleiland voor de kinderen ! Weet niet of dat te ver is ?
Schoonhoven vind ik een mooi strand. Weet niet hoe lang het rijden is vanaf Utrecht. Wij gaan altijd naar de Milligerplas, maar dat ligt in Zwolle.
Als je echt naar strand wil gaan moet je naar Katwijk Dat is echt een familie strand. Noordwijk is ook leuk, maar daar zijn meer jongeren. Scheveningen is vaak druk
Wij waren van de week in Ouddorp. Heel breed strand, dus geen last van drukte. En gratis parkeren Achter Port Zélande (Center Parcs) bv, plek zat!
Ik denk huh welk strand Ik woon in Schoonhoven haha! Maar ben even gaan google’n en je bedoeld het recreatiegebied Schoonhoven dat ligt heel ergens anders
Maarsseveense Plassen. Wil ik ook graag nog heen maar is niet hier in de buurt voor ons. Voor jou dus wel als je utrecht omgeving zoekt