iemand tips voor andere ''beginnende'' zwangeren..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Magdalena6, 4 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    mijn belangrijkste tip is:

luister vooral goed naar je eigen lichaam! ga niet eigenwijs van alles doen en toch doorzetten terwijl je eigenlijk niet meer kan!

Slaap zoveel je kunt, dalijk met de beeb is dat voorbij!

Probeer zoveel mogelijk te genieten van alle leuke momenten in je zwangerschap en blijf eraan denken dat je beebje het allerbelangrijkste is! dat is er bij mij i.v.m. werk nogal eens bij ingeschoten, erg zonde van de tijd en engergie!

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

dat is ook een hele goeie Leonie1986 :)

nu er bij mij nog niet veel te zien is is het begrip vaak ver te zoeken als ik iets niet kan of wil uit bescherming voor mijn kindje, skieen bijvoorbeeld wordt sterk afgeraden en nu willen onze vrienden gaan skieen met zijn allen, reken maar niet dat er ook maar 1 denkt dat ik dan niet meega, nou ik ga mooi niet mee! ;)

3. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik ben nu zwanger van de tweede en merk dat ik dat graag wil vergelijken met de eerste. Wanneer voelde ik het voor het eerst? Wanneer moest ik mijn eerste positiebroek aan? Hoeveel was ik op een bepaald moment aangekomen?
    Als je dat in je eerste zwangerschap meemaakt, denk je dat je dat nooit meer vergeet. Nou, ik wel.... Ik adviseer je dus om dit soort dingen op te schrijven. Een dagboekje maken dus.

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hmmm, ik twijfelde over een dagboekje omdat ik het eerst nog wat te vroeg vond en me nu afvraag of ik wel genoeg te melden heb, ik denk dat ik er toch maar 1 ga aanschaffen :)

Deel Deze Pagina