Iemand tips voor de b.laasontsteking-smoes? Antibiotica etc?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tara86, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik heb het geluk dat ik de enige ben in onze vriendenkring die rode wijn drinkt. Heb dus alcoholvrije rode wijn gekocht en overgegoten in een 'gewone' fles. Het is niet echt lekker, maar dat heb ik er wel voor over.

Ook wij hebben binnenkort de verjaardag van mijn man, 's middags familie en 's avonds vrienden. Kan ik 's middags zeggen: 'ik drink nog niks, moet vanavond nog genoeg drinken'. En dan zeg ik 's avonds: 'ik heb vanmiddag al genoeg op'.:cool:

2. Iefie

Iefie Niet meer actief

hahaha, grappig! gefeliciteerd met je zwangerschap! Tot de 12 weken heb ik ook allerlei smoezen moeten bedenken, maar het is nooit in me opgekomen een blaastontsteking te gebruiken! geweldig! succes en een fijne verjaardag!

3. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Hihihi ik voel me gewoon een beetje stout :p Zijn met zijn alleen een prachtige leugen aan het maken hier :p hihi

4. Det84

Det84 Actief lid

29 jun 2011
    368
    0
    0
    Friesland
    ik heb 4 verjaardagen achter elkaar bij de wij hebben aankomende zaterdag nog 1 ( gelukkig ) 1ste smoes smiddags was Ik heb s avonds een verjaardag dus drink vanavond pas. ( ik drink altijd Berenburg Cola) en s avonds zei ik nee ik ben aan het afvallen Maar ja ondertussen wel aan de hapjes :-/. afgelopen zaterdag had ik de smoes nee ben niet echt fit want heb de hele dag mijn vriend zijn neefje over de vloer gehad dus ben erg moe. Ben benieuwd wat het aanstaande zaterdag word. nog ff wat bedenken maar dat komt wel goed. Wel valt het heel erg op dat mijn borsten gegroeid zijn :(...

Deel Deze Pagina