iemand tips voor een goedkoop weekendje weg

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door skatjuh87, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

Hallo Dames.

Mijn vraag is heel simpel. heeft er iemand tips om goedkoop een weekendje weg te gaan.

We hebben het helaas niet heel breed maar we zijn zo toe aan rust. Ik sta zo ongeveer op janken door de stress en drukte om me heen en mijn man is er niet beter aan toe.

We zouden graag met pinksteren weggaan zodat we geen vrij hoeven vragen. Dit ivm de kleine die op komst is en we dan onze dagen beter kunnen gebruiken.

k heb al op veel sites gekeken maar heb nog niks kunnen vinden.

Alvast bedankt

2. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Wat is je maximale budget voor overnachting en ontbijt?

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    weekendjeweg.nl ???

4. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

vakantieveiling?

5. skatjuh87

tja ons maximaal budget.

Voor een heel weekendje zo`n 100 euro vind ik meer dan genoeg. Eten hoeft er dan eventueel niet bij te zitten. Helaas kan het per nacht heel goedkoop zijn, maar dan komen er heel veel kosten nog bij. Of het is in het buitenland en dan komen er nog reiskosten bij.

Weekendje weg heb ik ook al gekeken

6. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Via hotelkamerveiling.nl hadden we laatst een 2 persoonskamer + ontbijt voor z'n tweeën voor in totaal EUR 40,-

Het enige nadeel is dat je pas ongeveer een week van tevoren kunt boeken.

7. skatjuh87

en vakantieveilingen staat ook weinig op. We hebben hier al eens eerder een weekendje weg via gewonnen en dat beviel wel goed, maar nu is er weinig keus.

8. skatjuh87

Dit is bij vakantieveilingen vaak net zo, ik kan wel eens kijken. Ken deze niet

9. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Wij hadden een bon voor de Sandton-hotelgroep. Je hebt dan een voucher die je bij zo'n 17 hotels kunt inleveren. Dus er is altijd wel ergens een plekje vrij!

10. skatjuh87

bij vakantieveilingen kun je ook bieden op een hotelvoucher. lijkt erg aantrekkelijk. Nadeel is dat je dan wel verplicht moet ontbijten en dineren in het hotel. Dit kost vaak behoorlijk wat. Verder moet je dus in je vakantietje je wekker zetten om op tijd te zijn voor het ontbijt. Dit is voor mij geen ontspanning.

Sorry meiden, ik maak het jullie erg moeilijk

11. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland

Deel Deze Pagina