Hoi Meiden Ik ben benieuwd wat jullie doen met haarverven? Ik ben bijna 10 weken zwanger en heb al die tijd me haar niet geverft. Wij gaan over 2 weken op vakantie en heb een behoorlijke uitgroei. Ik ga liever met mooi haar op vakantie dan met een uitgroei van 5 cm.... Wat doen jullie? verven jullie je haar???? Groetjes
Kan idd gewoon je haar verven (hoeft niet per se bij de kapper). Tegenwoordig zitten er niet zo'n schadelijke stoffen in als vroeger.
Echt?! Mijn kapper wil het absoluut niet doen als ik zwanger ben. Dat is ook raar! Ik wil juist beginnen met verven, ik word ineens zo grijs, maar hij raadde het me echt af.
Bij allebei mijn zwangerschappen gewoon mijn haren laten verven en niks aan de hand. Een vriendin van mij is zwanger en kapster en verft haar haren ook gewoon en die van anderen ook. Zei zegt ook dat dat echt iets vn vroeger is toen zaten er veel meer schadelijke en zwaardere stoffen in die al slecht voor je haar waren zonder dat je zwanger was.
Je mag gewoon je haar verven, dit kan geen kwaad voor je kindje. Ik heb het zelf ook in mijn zwangerschap gedaan.
Ik verf mijn haar gewoon hoor . Maandag nog gedaan toevallig. Kan geen kwaad voor zover ik weet, vorige zwangerschappen ook gewoon gedaan.
gewoon verven hoor...kan geen kwaad....houd er wel rekening mee dat de kleur anders kan uitvallen door de hormonen en ook sneller kan uitgroeien door je hormonen. Maar als je goede kapper hebt zal die daar zeker rekening mee houden! Alvast een fijne vakantie!!
ik heb mn haar op week 24nog gekleurd ,was mn uitgroei en die grijze geniepigaardjes zo beu!!! gewoon kleuren kan geen kwaad ,maar met ontkleuren moet je uitkijken!!! kan je ook lekker groen van uitslagen
Thanx! Doosje haarverf staat al even niks te doen op tafel, durfde niet te gaan verven.... Maar als ik het zo lees kan het dus wel... Ik hoorde dat je je hoofdhuid niet mag raken met de verf Lijkt me beetje lastig als het vooral om uitgroei gaat!
Ik heb vanmorgen nog m'n haar een kleurtje gegeven. Kleur is het zelfde als anders. Heb alleen wat extra ramen open gezet tegen het geurtje van de haarverf. Tja en je hoofdhuid niet mogen raken.... Dat is mij ook niet gelukt.
Hoofdhuid niet raken lijkt me onmogelijk bij haarverven. Dus zelfs dat kan geen kwaad. Ik heb net besloten om morgen weer even snel langs de kapper te gaan om het nog even te laten knippen en verven zo net op de valreep. Is alweer meer dan 6 weken geleden zag ik.