Raar doorzichtig slijm verlies 27 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sylvia90, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Even heel vies maar wil het graag weten:
    Vanochtend stond ik op en tijdens het wassen vond ik een heel klein stukje lang doorzichtig slijm van 1 cm ongeveer wat uit mijn vagina kwam.. heb er niet zo op gelet maar net ging ik plassen en kwam er weer wat uit en nu een hele sliert bij het afvegen wat gewoon op het wc papier zat. heb het even bekeken :) maar heb dit nog niet eerder gehad.. Er zit geen bloed bij en heb ook niet toevallig seks gehad de afgelopen dagen ( weken ;) )..

Ben gisteren toevallig bij de VK geweest en baby deed het goed volgens haar.
    Wel moet ik rust nemen ivm vele harde en soms pijnlijke harde buiken maar dat deed ik al ( dat advies is van 3 week terug namelijk en ben ook al gestopt met werken )

Kan iemand mij gerust stellen of moet ik toch even de verloskundige gaan bellen?
    Heb nu geen harde buiken en voel de kleine bewegen.

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Bij twijfel altijd bellen! Ik heb een moeilijke zwangerschap gehad en ik had het zelfde met 23 weken. Helaas was het bij de slijmprop. Ik dacht ook dat het wel mee viel maar dit was toch anders. Dus als het voor jou niet goed voelt en je twijfelt dan gewoon even bellen.

3. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    oke.. Tja of het een slijmprop was ( of stukjes) weet ik niet..

tlijkt nog het meest op lijm dat beetje opgedroogd is heel moeilijk te beschrijven..

Bij mijn andere kinderen ben ik de slijmprop nooit herkenbaar verloren..

4. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Bij twijfel altijd bellen met je verloskundige.
    Ik heb ook last van slijmverlies, en hoe jij het omschrijft ook.. Niet alleen nu maar ook eerder in mijn zwangerschap en bij mij was het niets kwaads of zo.

Je kunt altijd even bellen met je verloskundige als je het zeker wil weten!

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Heb je nog gebeld?

6. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    nee heb niet meer gebeld. Zodra ik meer slijm ga verliezen bel ik wel maar denk dat het er toch bij hoort heb vandaag wel ons ukje op een pretecho gezien en baby deed het prima gelukkig!

7. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Gelukkig dat is een geruststelling.

8. sabrina2

sabrina2 Niet meer actief

Als het geen vocht is en je geen harde buiken hebt hoef je je denkt ik niet druk te maken. Andere afscheiding is normaal in de zwangerschap. Maar inderdaad; bij twijfel vk bellen.

Deel Deze Pagina