hai allemaal, ik weet nog niet zo lang dat ik zwanger ben en zit dan ook in de spannende weken....nu heb ik ooit gehoord dat verflucht niet goed is voor een zwangere vrouw. Nou is verflucht natuurlijk voor niemand echt goed, maar ik las dat het zelfs verstandig was om de babykamer door een ander te laten verven. Ik heb sinds maandag de sleutel van mijn nieuwe huis en wil nog 4 weken klussen. Wie weet er iets over dit onderwerp of wie heeft er net als ik gewoon in de verflucht gezeten! alvast bedankt voor het reageren...ben best wel benieuwd omdat mijn omgeving nog niet op de hoogte is kan ik echt niet zeggen mensen...leuk dat jullie me helpen met verven maar ik help niet mee!
Ik heb van de week nog gewoon m'n trap geverfd. Waar je wel op moet letten: goed ventileren (dus: raam/deur open, ook al is het koud) en gebruik liefst verf op waterbasis. Dan kan het geen kwaad voor jou of je kindje-in-wording. Nog gefeliciteerd trouwens, met je zwangerschap!
Ik zou niet gaan verven omdat je nog in je kritieke weken zit. Een collega's zn vrouw heeft na het verven van een kamer een miskraam gehad met 10 weken. Mijn VK raadde het me ook af, maar dat is meer voor de beweging die je maakt.
hmmm...ik vind het nogsteeds moeilijk....ik ventileer me een ongeluk en heb al bewust voor verf op waterbasis gekozen..vind het nogsteeds moeilijk..wat zouden jullie doen?
Ik heb het zelf wel gedaan..Maar dat was maar een ruimte en jij hebt het over 4 weken. Kun je niet alvast contact opnemen met een vk? Ik geloof dat waterbasis geen probleem is.
Ik heb het mijn vk gevraagd (zit nl in zelfde schuitje). Als het verf op waterbasis is kan het geen kwaad. Is het niet op waterbasis is het beter om het aan een ander over te laten of alles goed ventileren tijdes het schilderen
dankjewel voor je antwoord...het gaat goed met ons huis dus ik hoef niet meer zo veel te klussen. mn vriend doet de dingen als ammonia schoonmaak onder t mom van ze heeft er anders straks hoofdpijn van dusuhm komt goed!