wanneer begint nou is het mooie weer!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door lovelymom, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    pfff ben dit weer zo zat
    me zoon loopt nog steeds te kwakkelen nu weer heeft een buikgriep en is echt een ziek vogeltje koorts spugen diarree

van mij mag het lekker warm gaan worden ipv dit stomme rot weer

zo moest het gewoon even kwijt !!!

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik wacht ook met smart op het mooie weer, ben dit helemaal zat :(

Beterschap voor je zoontje!

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik zou het ook wel fijn vinden wanneer het nou eindelijk eens mooi weer wordt.

Vorig jaar rond deze tijd, had ik het zwembadje al staan:$;)

Nou ja, misschien krijgen we nu wel zomer wanneer het écht zomer zou moeten zijn juli/augustus;)

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Joh, het is een gewone lente. Wees blij dat het nu al niet achterlijk warm is, maar redelijk normaal voor de tijd van het jaar.
    Richting het weekend loopt de temperatuur wat op.

( hier in het kustgebied is het trouwens met regelmaat erg lekker, nu schijnt het zonnetje ook al even :D ).

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    2 jaar geleden droeg ik nu t-shirts, nu moet ik zoeken om een jas te vinden die ik nog dicht krijg. Echt een pokkeweer! Als het nu eens een tijdje mooi bleef zonder regen, dan zou ik al heel blij zijn! :)

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

We hebben al een paar mooie weken gehad maar het is pas april dames, rustig aan..
    Maar ik heb me net laten vertellen dat het dit weekend goed wordt.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zit ook met smart te wachten op mooi weer, alhoewel ik wel steeds roep dat als ik moet kiezen tussen een mooi voorjaar of een mooie nazomer, het voorjaar nog wel even door mag kwakkelen....
    Mijn verlof gaat namelijk 24 augustus in... :D

8. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik baal er verschrikkelijk van! Getsie... :( Ik hoop dat we, omdat het dan nu rotweer is, een lekkere en ook lange zomer zullen hebben.

Afgelopen jaren natuurlijk ook geen echte zomer gehad omdat het in april/mei al verschrikkelijk warm was... Dan hopelijk nu 'andersom'.

9. Bri

Bri Niet meer actief

Als je van stortregen houdt, is het mooie weer hier nu net begonnen... .

10. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik wacht ook met smart af op het mooie weer!!! Ik heb het wel gehad met dat depri en binnen zit weer, ik wil lekker de hele dag buiten zijn. Buiten dingen doen, genieten van het heerlijke weer en de zon. Kom maar op zon we wachten op je!!!!!!!!!!!!!!!

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ja wat een k weer hè.. Jay vind buitenspelen zoooooo leuk bij elk zonnestraaltje vliegen we de tuin in.. Vandaag is het weer zulk saai donker weer.. Het wordt tijd voor mooi zonnig weer!

12. tulip

tulip Niet meer actief

ik ben ook ongeduldig hoor, ik denk dat we de afgelopen jaren verwend zijn met het mooie voorjaar, net als vorig jaar: half april met 30 graden op het strand...

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Als het maar droog blijft.. lenn zit nu al een aantal dagen binnen te spelen en daar word ie chagrijnig van.. Net alweer een dikke hagelbui gehad en aan de lucht te zien zal er straka ook nog wel wat naar beneden komen. vanmiddag wil ik de markt over net als elke week.. dan maar regenkleren aan en paraplu mee.. plassen stampen..

14. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Vorig jaar was het wel erg gek hoor, met Pasen op het strand en trouwen op de natste julidag sinds heellanggeleden! En koud ook toen, had bijna mijn Uggs aangetrokken onder De Jurk ;)

15. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg

whahahahaha, sorry meid maar uhm, nee, dat zie ik niet als mooi weer :p

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik hoef ook niet direct warm weer, maar als het idd maar droog is.. Ik ben poepieflauw van het binnenzitten met de kinderen.
    Aan de andere kant, als dit betekent dat we een fantastische zomer tegemoet gaan vind ik het nog wel even prima.. Maarja, een natte lente is geen garantie voor een mooie zomer helaas..
    (had wel ergens gelezen dat een natte/slechte lente niet goed is voor wespen, dat er dan minder zijn.. jeej:D).

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ongeduldig vind ik ons niet hoor, het is lente. Dan hoeft het idd niet heel heet te zijn (in de zomer vind ik boven de 25 graden ook niks aan:)) maar het zonnetje zou toch wel eens wat vaker tevoorschijn mogen komen. En dan niet voor 5 minuten waarop er weer een buitje komt.

De temperatuur gaat al wat omhoog nu die buien afschaffen.

Hier lopen we ook te snotteren, koorts enz. Niks aan

18. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    het hoeft ook niet meteen heet te zijn maar lekker droog met een zonnetje
    dan dit rot kwakkelend weer

19. Das mooi dat het weekend beter wordt, ik ga namelijk een weekje weg :D

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    wahha...onze dochter wordt vrijdag 1, we vieren het zaterdag en het is nog nooit zo slecht weer geweest...:)

Deel Deze Pagina