hoi hoi Ik ben even de klust kwijt met de ovulatietestjes. Normaal, eigelijk altijd, heb ik altijd 1 dag een licht en donker streepje, 1/2 dagen twee donkeren strepen, dan weer 1/2 dagen een licht en een donker streepje. Nu heb ik al 8 dagen een licht en donker streepje. Wat heb ik over het hoofdgezien. Mijn cyclus is nooit korter dan 39 dagen en ik ben begonnen op dat 20 met testen. Wie weet het antwoord. Groetjes Nicole
Ben je van test veranderd? Ik had het naemlijk deze ronde ook langer een licht streepje terwijl het mormaal lichter, lichter, even donker, lichter weg, gaat bij mij. Ik heb echter ander ovutyesten gebruikt (van de website) dan normaal.
Hey, Dat kan hoor dat je een tweede lichte streepje houd, je hebt namelijk altijd LH hormoon in lichaam(urine) alleen tijdens de piek zon 10 tot 20 keer zoveel. Als je 2 dagen donkerdere streep dan test streep hebt gehad is je ei geweest hoor. liefs sancho
Nee nog geen twee donkere streepjes gehad. Gebruik nu die ovulatieteststrips, die met groen handvat. Voorheen andere.
Sorry had niet goed gelezen, heb je allang een cyclus van 39 dagen? Als je test vanaf dag 20 kan het zijn dat je je ei al gehad hebt natuurlijk maar ook dat ie miss nog later is. Ik heb meegemaakt ei op dag 10, ei op dag 14 en ei op dag 31 ik werd ook steeds 14 dagen later ongi. Ben je allang met de pil gestopt? Liefs sancho
OH wat erg lees echt alles maar half snorry. Zie nu de hele rij met cyclussen pas pfff Nou meid volgens mij heb je weer een lange cyclus dus komt je ei nog. Veel plezier met klussen, en snorry voor men gekluns liefs sancho