Voor Noppies kun je ook de site van kleertjes.com in de gaten houden. Die hebben de collectie vaak eerder in de uitverkoop dan Noppies zelf. Mexx en Zara scoren hier ook goed!
kan next ook met een creditcard? en hoeveel euro is 1 pond? ik vind op google verschillende bedragen en hoe vallen die maten? ik wil maatje 68 kopen maar daar zijn de maten in maanden, mn zoontje is bijna 4 maand maar ik heb hier ook enkele keertjes in maanden en dan past hij in 6-9 maand veel vragen ineens maar ik vind het echt mooie kleertjes en hoelang duurt het neer je de kleren hier hebt?
Just small.... Verkopen ze bij de hier, jola, van de.ven, tuunte Prenatal heeft ook leuk jongens spul hangen...
ivm next heb ik al veel gevonden, staat dus ook in euros haha maar hoe vallen de kleren? groot? klein?
ik vind ook erg moeilijk baby kleding met name dan voor jongentjes vind in de winkels overvloed aan mooie meisjeskleding, maar niet voor mijn mannetje ik ben wel weg van de hele 'stoer' collectie
Kinderkleding voor stoere kids | Bestel stoer rompers, t-shirts en verkleedkleren voor baby`s en kinderen online bij Kidscotton! Weet niet of emand deze al genoemd heeft maar is ze-ker wat je zoekt.