Hoe snel naar huisarts met griep en hoge koorts?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Minny, Nov 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Hoe snel gaan jullie? Mijn zoon van 1.5 heeft ruim 40 graden en is er behoorlijk ziek van, maar wel nog helder...

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Dat is moeilijk te beoordelen.

Ik ga meestal na 2 dagen als de koorts niet is gezakt. Je kunt het zelf het beste zien aan je kindje.

Maar als hij inderdaad erg suf wordt kun je beter even gaan.

Anders bel je even en overleg je met de assistente. Die stellen vaak de goede vragen.

3. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    zolang hij goed drinkt,en plasluiers heeft,en niet moedeloos de hele dag bij je op schoot zit,doen ze niks.

4. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Hij heeft net een zetpil gehad en zijn temp is al een halve graad gezakt. Is ook gelijk van mijn schoot af, dus het werkt wel...

Als ie suf wordt bel ik wel gelijk!!!

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Beetje weinig info.:) Hoe lang is die al ziek spuugt, diarree en wat nog meer heeft hij er bij
    ?

Maar als hij niet meer drinkt/eet. Plas luiers ademhaling kijk naar de ogen staan ze diep in hun kassen trek zelf zijn velletje om hoog. In verband uit drogen helpt paracetamol nog voor de koorts is hij nog tierig levendig kinderen kunnen hoge koorts hebben maar heerlijk door spelen. Of ligt hij als een ziek vogeltje op je schoot of bank

IN elk geval. als JIJ het gevoel hebt dat de ha hem moet zien moet je ten alle tijden gaan.
    Als is het maar ter gerust stelling voor je zelf.

6. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    nu de 3e dag hoge koorts, hij drinkt wel minder dan normaal en weinig plasluiers...

Share This Page