Ik heb behoorlijk veel last van roos in mijn haar Al bijna alle anti roos shampoos gebruikt niks werkt Een tijdje niet gewassen werkt niet heel vaak mn haar wassen werkt niet Nu sinds een paar dagen ook 3 wondjes op mijn hoofdhuid Ik verf mijn haar al 4 jaar niet ik eet gezond en beweeg genoeg Waar kan het nou aan liggen Iemand tips?
Weet je zeker dat het gewoon roos is? Ik zou even naar de HA gaan om te kijken of het niet een andere vorm van ecceem is!
Heb je het standaard? Of op bepaalde momenten? Ik merk dat ik roos/wondjes heb rond mijn menstruatie, daarna heb ik er geen last meer van.
Ik heb het standaard nooit mider of meer nu al bijna een jaar exeem ik weet het niet heb er verder ook geen last van wel erg vet haar
Ik weet dat mijn vader er een soort water opsmeert, krijgt hij via de ha en dan is het weg.. Altijd de moeite om even langs te gaan
Klinkt meer als eczeem hoor. Ik heb ook soms last van roos. Het enige wat helpt is die van schwarzkopff. Ja inderdaad een van de goedkopere, maar hij doet het! Het is wel belangrijk om dan even een aantal keer achter elkaar te wassen. Dus gewoon even 3 dagen elke dag bijvoorbeeld.
Ontstoken haarzakjes? Dat zou ook nog kunnen. Even de huisarts naar laten kijken. Krijg je een haar lotion en dan is het zo over.
heb ik al mn hele leven. Bij mij helpt Elvive anti-Roos! Heb weleens een kuur van de HA gehad maar daar gaat je haar alleen maar hartstikke dood van
Dankje voor de tips meiden ga morgen maar is de shampoos halen als dat niet werkt idd even langs de huisarts
Ohh, en niet in een knotje doen, maar goed laten drogen! Want als het nat blijft bij je hoofdhuid, wordt het ook erger. Desnoods even fohnen ofzo.
Zelf heb ik tijdens een enorme stress periode last gehad, ook van eczeem.van alles gekregen van dermatologen, niets hielp, allemaal agressieve troep en dus nog erger! Nu gebruik ik al een tijd alleen natuurlijke shampoo.rozenwater van urtekram bij de bio winkel. Het is nu over!zogenaamde anti roos shampoo maakt het alleen maar erger!
M'n stress om m'n haar is ook over ja haha!ik had nl ook haaruitval! Nee m'n stress is flink aangepakt en die is ook veel minder.dat is de grootste reden dat ik geen eczeem meer heb...
Eczeem is een zeer bekende van stress Stress maakt een heleboel dingen in het leven erger. Eczeem is er een van.