iemand tips?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wwndyy, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Heey,

Levy is nu 4 maandjes oud.
    Hij doet het over het algemeen super goed. Eet goed lacht veel slaapt goed.
    Ik probeer alleen zijn schema te veranderen waardoor de ritme er beter in zit.

Hij krijgt nu rond 00.00 de laatste fles. En doet hier soms tot 06.00 mee maar de andere keer weer tot bijv 09.00.
    Nou zou ik het liefst m om uiterlijk 22.00 zijn laatste fles geven. Alleen weet ik niet hoe ik dit moet aanpakken. Tis niet de bedoeling dat als hij om 22.00 zijn laatste fles krijgt hij dan om 04.00 weer komt. Tips?

Das was 1 :p

Nu het ander...
    Als levy huilt vind ik het ontzettend moeilijk om m te laten huilen.
    Ik loop er gelijk heen. Ik weet t is stom...maar laten huilen vind ik ook zo sneu. Hij begint echt te krijsen totdat ik kom.
    En als ik dan ben geweest...zijn tul in ze mond aai over zijn bolletje kus op zijn voorhoofd ...komt hij 5 min later weer. Dit is iets van de laatste dagen. Weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan. Hebben er meerdere hier last van? En hoe pakken jullie dit aan?

Groetjesss

2. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ja ik herken het huilen ook wel ,en na een paar minuten de speen er weer uit..
    Ik ben gewoon altijd heen gegaan, speentje in dr mond.
    EN net zo vaak totdat ze sliep.
    Liet haar altijd wel eventjes huilen, maar niet lang want dat gaat dan toch van kwaad tot erger en ik weet uit ervaring dat zij niet na 15 /30 min in slaap valt.
    En nou werpt het zn vruchten af! Ik leg dr neer, doe de speen erin.Soms na een 5 min weer en dan slaapt ze..Elke keer weer.

Ons voedingsschema is de laatste tijd (daarvoor kwam ik ook nooit op vaste tijden uit sochtend. Dan weer 4 u -5u - 6u- 7u .maar op een gegeven moment gezegd 7 uur! Heb dr net zo vaak de speen gegeven tot het 7 uur was. en nou na eent tijdje te hebben vol gehouden word ze om 06.45 wakker! dan brabbelt ze nog ff 15 min en dan gaan we eraf!)

07.00 flesje 180/6
    11.00 flesje 180/6
    15.00 flesje 180/6
    19.00 flesje 180/6
    22.00 flesje 180/6

(soms komen we iets eerder doordat ze ht dan overdag niet lang volhoude , maar over het algemeen dit schema )

3. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Oja: het zegt helemaal niets over hoe eerder savonds flesje hoe eerder ze sochtends zijn.BijMarin maakt het niets uit.
    Ze was zelf juist eerder met de 00.00 uur fles! dan was ze 03.00 weer wakker!

4. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

Je weet natuurlijk nooit van te voren of hij wel of niet doorslaapt. Maar ik zou gewoon zijn laatste flesje om 22 uur gaan geven en doe er anders een schepje voeding extra bij. Ik deed dat ook en mijn zoontje sliep van 22uur tot 7 uur. En nu van 19uur tot 7 uur.

Deel Deze Pagina