iemand tips ...

Discussion in 'De lounge' started by scheetjuh, Feb 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
  2. Miireii

Miireii Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    Hebben jullie een 1persoonsdekbed, of een 2persoons? Als het een 2 persoons is, zou ik toch eens een keer een 1persoons gaan proberen.. Dan merk je het toch al een heel stuk minder wanneer je man ligt te woelen..

En dan met oordoppen, moet het helemaal goed komen! :p

3. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Ik slaap ook met oordoppen in. Is ooit gekomen omdat ik vlakbij een ambulancepost woonde, en er snachts steeds sirenes voor mijn raam langs reden. Maar nu kan ik dus ook niet meer zonder. Ik heb mijn zoontje altijd gehoord met oordoppen in. Het eerste jaar sliep hij bij ons op de kamer, dus dan was het zeker geen probleem. Nu slaapt hij op zijn eigen kamer, en heb ik de babyfoon aanstaan naast mijn bed. Als hij dan huilt hoor ik het direct. Sinds twee nachten heb ik de babyfoon uit staan, en dan hoor ik hem dus ook gewoon, MET oordoppen in. Dus ik zou echt lekker met oordoppen naast je man gaan slapen.

4. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

Apr 12, 2009
    430
    1
    16
    mijn man word dus echt nergens wakker van als hij slaapt..dus ook niet van de kleine helaas.. hij slaapt heel vast en al gaat se sirene bij zijn oor af slaapt ie nog verder waarschijnlijk..

wij hebben idd al een eigen dekbed.. maar hij draait en doet.. maar hij draait dus ook weer op mijn helft haha dusja hij is super actief snachts :p

Share This Page