iemand tips?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by zonnetje1986, Apr 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

Feb 17, 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi

ons dochtertje is vandaag 6 weekjes en het was echt een tevreden kindje en na elke voeding slapen nu sinds een paar dagen wil ze niks meer na de voeding zit ze lekker bij me maar na een half uurtje zet ze het op huilen waarna ik haar moeilijk stil krijg op een gegeven moment valt ze in slaap leg ik der in bed neer is het gillen geblazen laat er eerst wel huilen maar vind het zielig om zo kleintje zo te laten
    heeft iemand tips ik of me vriend kunnen moeilijk de hele dag zeulen met der.

2. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Is het voornamelijk met plat liggen?
    Ruikt ze soms zuur?
    Spuugt ze?

Anders zou je eens kunnen googlen op de klachten mbt (verborgen) reflux.

3. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

Feb 17, 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze ruikt wel wat zuur ja me vriend zegt bloemkool lucht haha en het is idd met plat liggen

4. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Google maar eens op verborgen reflux dan.

Tip; doe bijv. een stapel boeken onder de poten van het bed, zodat ze met haar hoofdje hoger ligt als de benen.

Als het erg overeenkomt even bespreken met het cb/ha.

5. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

Feb 17, 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanks voor de tip ga het gelijk opzoeken

6. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Mocht je vragen hebben dan graag een pb, zie ik sneller

7. Yil

Yil Bekend lid

Mar 16, 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Onze meid had bij 6 weken hetzelfde, maar hier geen (verborgen) reflux. Moet er wel bij zeggen dat ze ook niet zuur rook uit haar mondje. Bij ons ging ze van een rustig slapende baby naar een baby niet absoluut niet meer in haar eigen bedje wilde liggen, maar bij mij in mijn armen was het goed. Een draagzak bood uitkomst als ze weer zo aan het huilen was. Na een paar minuten sliep ze al tegen mij aan en kon ik gewoon het huishouden doen. Inderdaad eerst goed uitzoeken of het geen (verborgen) reflux is, want dat zou zo vervelend zijn voor die kleine. Succes!

Share This Page