hoihoi ons dochtertje is vandaag 6 weekjes en het was echt een tevreden kindje en na elke voeding slapen nu sinds een paar dagen wil ze niks meer na de voeding zit ze lekker bij me maar na een half uurtje zet ze het op huilen waarna ik haar moeilijk stil krijg op een gegeven moment valt ze in slaap leg ik der in bed neer is het gillen geblazen laat er eerst wel huilen maar vind het zielig om zo kleintje zo te laten heeft iemand tips ik of me vriend kunnen moeilijk de hele dag zeulen met der.
Is het voornamelijk met plat liggen? Ruikt ze soms zuur? Spuugt ze? Anders zou je eens kunnen googlen op de klachten mbt (verborgen) reflux.
Google maar eens op verborgen reflux dan. Tip; doe bijv. een stapel boeken onder de poten van het bed, zodat ze met haar hoofdje hoger ligt als de benen. Als het erg overeenkomt even bespreken met het cb/ha.
Onze meid had bij 6 weken hetzelfde, maar hier geen (verborgen) reflux. Moet er wel bij zeggen dat ze ook niet zuur rook uit haar mondje. Bij ons ging ze van een rustig slapende baby naar een baby niet absoluut niet meer in haar eigen bedje wilde liggen, maar bij mij in mijn armen was het goed. Een draagzak bood uitkomst als ze weer zo aan het huilen was. Na een paar minuten sliep ze al tegen mij aan en kon ik gewoon het huishouden doen. Inderdaad eerst goed uitzoeken of het geen (verborgen) reflux is, want dat zou zo vervelend zijn voor die kleine. Succes!