iemand tips?

Discussion in 'De lounge' started by Momof3, May 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik ben op zoek naar carbon papier.. het zit zo:

Voor mijn geboortebord heb ik een heel leuk plaatje gevonden..omdat ik heel slecht met paint en photoshop enzo ben, wil ik het plaatje uitprinten,met carbon papier op een a4tje tekenen en een deel van de tekening vervangen door een poppetje (weet niet of het nog duidelijk is).

Wanneer ik dan een tekening heb waarvan ik mijn geboortebord wil maken, wil ik het groot laten afdrukken bij een speciaalzaak (dan kan ik het vervolgens met carbonpapier op hout overtrekken).
    Ben erg slecht met uit de losse pols tekenen.

Verkopen ze hier in de buurt NERGENS carbonpapier. Niet bij t postkantoor,boekhandel,primera,bouwmarkten.
    Ik weet echt niet meer waar ik het halen moet.

2. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    Heb je misschien wasco, dan kun je zelf een wit vel kleuren en die als carbonpapier gebruiken.

3. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

Feb 13, 2011
    1,821
    72
    48
    Groningen
    Is er geen knutselwinkel in de buurt? In Groningen hebben we Flokstra, dat is echt zo'n hobby/knutsel-winkel met allerlei teken- en schilderspullen. Misschien bij jou in de buurt ook zoiets? En anders online?

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    In een hobbywinkel misschien inderdaad?

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    ook niet bij bruno daar haal ik het altijd

6. ivfje

ivfje Bekend lid

Feb 25, 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    merkstiften drukken ook door papier heen... zo heb ik al eens borden gemaakt voor de feestweek... als je het daarna schildert dan zie je er toch niets meer van

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    En de bruna al geprobeerd?

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,552
    527
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Pipoo's misschien ook wel. En anders bij een winkel die spullen koopt voor het naaien (of op de markt bij een fournituren"boer") vragen om carbonpapier voor patroontekenen. Je hebt het ook van Burda volgens mij, maar in verschillende kleuren in ieder geval. Weet alleen niet of de vellen groot genoeg zijn voor je idee. Alhoewel... je kunt carbonpapier meerdere keren gebruiken, dus je tekent een deel, verlegt je carbonpapier en tekent vervolgens verder.

Succes!

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Pipoo's zit hier niet.. bruna gebeld.. die had het ook niet.
    Heb het nog eens met de losse hand geprobeerd..
    Ben nu aan het proberen met een wit vel papier tegen de laptop geplakt, beeld op alles lichtst en proberen over te trekken hahahaha

Share This Page