tips nodig voor eerste vakantie met gezin (vissen)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door gaab27, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Dag dames,

Ik heb mijn vriend eindelijk zover gekregen om in de zomer van 2013 op vakantie te gaan. Het word zijn allereerste vakantie!! Hij heeft er helemaal geen behoefte aan maar ik ben 3 jaar niet geweest (sinds ik met hem ben) en verlang er zo na en heb hem gewoon gezegd je bent nooit geweest dus je weet niet wat het is, en ik wil graag dat je het gewoon voor mij een keer probeert!

Nu vraag ik jullie dames wat is een geschikte zomervakantie voor mij met mijn vriend en dochter van dan net 2 jaar.
    Ik hou zelf van lekker zwemmen en winkelen en vriend is dol op vissen.
    Dus het zou mooi zijn als we een plekje kunnen vinden waar ook de mogelijkheid is tot vissen.

Iemand een idee of ervaring??

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Noorwegen?
    Trondheim vond ik erg leuk. Niet supergroot maar wel met alles erop en eraan.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.137
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Franse camping met visvijvers? Lekker warm, niet zo ver rijden.

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Wij zijn een paar jaar terug naar Denemarken geweest. Hier heeft hebben mijn man en vader veel gevist en wij hebben gewinkelt of lekker geluierd.
    Volgend jaar gaan we naar Belgie en ook daar in de buurt zijn weer visvijvers, maar ook in de buurt van grotere steden dus wij kunnen lekker winkelen terwijl de mannen gaan vissen.

5. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Centerparcs kan je goed vissen! Als je toch naar het buitenland gaat, vriendlief gaat 1x in de zoveel tijd vissen in frankrijk, weet niet of je het iets vind? Denk dan aan een camping ofiets.

Succes!

6. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Franse campings met visvijver. Misschien eens googelen op vliegvakanties.
    Zijn echt hele leuke dingen te vinden.
    Succes

7. Amare

Amare Niet meer actief

Noorwegen, Zweden, Denemarken? Mijn schoonbroer is ook een echte visser en is ook eens naar Madeira gegaan.

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Waar vist hij op?

Frankrijk is echt de plek zeg maar voor karper vissers.. Net zoals de vriend van 24mandy24 gaat die van mij ook zeker 1x in het jaar naar frankrijk en meerdere keren hier in nederland. Ook hier in ned. kan je goed vissen alleen ligt het er ook aan op wat voor vis? als hij op zoutwater vissen vist moet je niet aan de maas gaan zitten ;)

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Idd Denemarken is mooi, maar helaas ook behoorlijk duur.
    Zweden kun je ook fijn vissen.
    In Frankrijk zijn ook genoeg riviertjes waar je forel kunt vissen etc.
    Enne... omdat je nog maar een klein kindje hebt is het misschien ook handig om eens te kijken naar "buitenseizoen" dat scheelt echt zo ontiegelijk veel in de prijs van een tent! Soms wel 300% :$

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.869
    113
    #10 Jo79, 12 dec 2012
    Laatst bewerkt: 12 dec 2012
    Wij zijn hier op vakantie geweest: Huur vakantiehuis "Montsermage" - Nièvre (Bourgogne) - Gites.nl

Misschien zo niet helemaal duidelijk in de omschrijving en met de foto's, maar de verhuurder van het huisje heeft vlakbij twee privé vismeren. Mijn man ging daar 's avonds vissen (karpers) als ik op de bank een boek ging lezen. Overdag deden we dingen in de omgeving doen, zoals zwemmen in een groot meer wat er in de buurt ligt.
    Ligt een beetje aan het soort vakantie wat je zoekt. Wij wisselen het per jaar af, dit was vooral om tot rust te komen. Ze hebben een grote tuin met speeltoestellen, loslopende kippetjes etc., onze kinderen hebben zich er ook prima vermaakt.

11. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik ga naar school dus ben gebonden aan de schoolvakanties.
    Maar een camping trekt mij absoluut niet, gewoon een hotel of eigen huisje.
    Maar ik zie genoeg bruikbare tips :)

12. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Waarom niet :):p

Deel Deze Pagina