heeft er iemand tips wat er bij de naam casey past? jongensnaam en meisjesnaam? ik had zelf een idee tygo fabian daan maar meisjesnamen komen we niet uit dus zijn we op zoek naar wat leuke tips dus als iemand een leuke naam weet die er bij past als het maar niet met een c begint ben benieuwd gelukkig hebben we nog een hele tijd om namen te zoeken
hoi meiden fabian, tygo passen wel bij casey vinden we maar idd een meisjesnaam bij casey? pff dat word nog een hele klus denk ik we willen toch wel weer iets aparts alle tips blijven welkom
hoi meisjesnaam liever niet op y eindigen vind het leuker met andere klank maar ik vind het zo moeilijk... hihi ach we blijven rond kijken en doen he
Tygo vind ik heel leuk! jammer genoeg is hier pas een tygo geboren...in de vriendenkring... En tja een meidennaam..dat is moeilijk.. dat is echt een kwestie van smaak natuurlijk.. Ik heb zelf ook een naam die je niet veel hoort.. ik geloof dat er maar 6 in nederland wonen..
ik kwam laatst ergens de naam Calvin tegen. Wat vind je daarvan voor een jongen? Of: Colin Connor Davy Damian Ferry Glenn Bryan Kevin Rick Ritchie Maurice Matthew Levi Ilja Quinten Xander Sacha Groetjes, Baby4me