De roepnaam staat allang vast als we een zoon krijgen, maar we twijfelen nog over een 2e naam erachter. Die naam is voor het "chique", a.h.w. de doopnaam. Welke zouden jullie kiezen? Of misschien allebei?
Ik zou het zo niet kunnen zeggen. Het gaat ook om de combinatie van de 2 namen hè! Maar kan me voorstellen dat je de roepnaam nog niet hier weg wilt zetten
ik zou ook voor leonardo gaan, weet niet of die ook mooi bij de roepnaam klinkt, maar zo alleen vind ik deze t leukst
Ik zou voor allebei kiezen. Ze passen goed bij elkaar en ik vind het persoonlijk erg leuk om meerdere namen te geven. Coen heeft er ook 3 en Thijs 2. Het waren er 3 maar 2 bleken dezelfde betekenis te hebben. Onze nieuwe spruit krijgt er ook 3. Anja
Ik ben voor Leonardo gegaan, maar vind wel het belangrijkste dat de beide namen goed combineren. Ben benieuwd wat het wordt joh!
Ik vind leonardo leuker. Klinkt stoerder. (bij alexander moet ik meteen aan willem-alexander denken )
Met de minste stemmen, maar het is toch Deniz Alexander geworden. Ik vond Deniz Leonardo Alexander te lang. En als we ooit nog een 2e zoon zouden krijgen, willen we misschien Leonardo alsnog in een of andere vorm gebruiken. Maar bedankt voor jullie meehelpen!