Onze dochter gaat van het KDV af, omdat mijn man ouderschapsverlof op gaat nemen. In plaats van het KDV gaat ze straks naar de psz. Einde van de maand is haar 'afscheidsfeestje'. Het zijn kindjes tussen 2 en 4 jaar oud. Iemand misschien nog leuke tips voor iets lekkers/kleinigheidje om uit te delen? Ben totaaaaaal niet creatief, dus het echt knip- en plakwerk gaat het niet worden . Ik dacht misschien aan een Dora-peperkoekje dat ik inpak in Paaspapier en dan nog een kleinigheidje erbij. Iets van Pasen, of iets van een doe-/stickerboekje? Alvast bedankt voor jullie tips!
Mijn dochter ging met 2 jaar en 2 maanden van het kdv en ik heb toen van die bumbacakjes gedaan met van die kleine hand klappertjes. Zal een foto toevoegen, gewoon heel simpel hoor
Hier word het een uitdeelzakje met daarin een pakje stoepkrijt en een knijpfruitje. Kids blij, en het kost bijna niets. (Pak stoepkrijt 23 cent bij de action, uitdeelzakjes een euro voor 10 zakjes en knijpfruitje 4 voor 1,20 dus per traktatie 63 cent)