Hoi dames Kben de laatste tijd wat vermoeid merk het vooral aan mijn ogen hangen maar wat haha en ook wat last van kleine wallen iemand tips om van die wallen af t komen of ze iig te vervagen Alvast bedankt x san
Is dat dan voor de "hangende" wallen, of de 'donkere' wallen? Ik heb namelijk vaak van die donkere wallen onder mijn ogen, wat dan geen soort zakjes zijn, maar het lijkt verkleurd Snap je? *Lyst is soms zo superslecht in het uitleggen van dingen
Ik heb ze soms ook.. eigenlijk heb ik het altijd wel in lichte mate. Wat ik doe is accepteren dat ik ze heb Wallen die blijven zitten en niet weg gaan na goed uitrusten zijn meestal erfelijk. Die zou je al medisch weg moeten laten halen wil je ervanaf komen. En de beste remedie is natuurlijk voldoende slaap!
heb ooit gehoord dat ijsklontjes zouden helpen. (maar heb het zelf nooit geprobeerd...brrr mij te koud) succes
hahahahhaaha, grappig. Spertie! Tja, waar het voor gemaakt is helpt het niet bij mij. Wie weet doet het iets onder mijn ogen Zo leer je toch elke dag weer iets bij.....
Voor van die donkere wallen, die heb ik ook, doe ik van die bodylotion van Nivea Soft (zit in een pot) onder mijn ogen en dat werkt goed. Tja, je moet er maar opkomen.
UUUhw goede oogcreme tegen donkeren kringen! ALs je deze van binnen naar buiten kloppend aan brengt op het harde gedeelte van je oog, gaan de afvalstoffen (waardoor je ogen donker worden) richting lymphe waar ze afgevoerd kunnen worden.. Ik zou niet zo snel een bodycreme/ creme rond de ogen gebruiken dit ivm de vetstoffen die de huis rond de ogen niet op neemt. Je make kan ook af gaan geven en als je lenzen heb is dit ook niet goed.
ik smeer er altijd make-up overheen heb ook al van alles geprobeerd.. maar helaas.. aard van het beestje
spertie trekt de boel strak Komkommerschijfjes op je ogen ook lekker En theelepeltjes ff in de koelkast en dan op je ogen
die donkere kringen zijn geen wallen hoor? Dat zijn gwoon kringen, hier kan je lezen hoe of wat en waardoor ze veroorzaakt worden: http://beauty.rubriek.nl/modeschoonheid ... ringen.asp Het is gewoon een verkleuring onder de huid door een te lichte huid met weinig pigment waardoor je kringen extra opvallen.