Ik heb ge-wel-dige laarzen gekocht met een behoorlijk prijskaartje eraan. Echt leer, prachtig afgewerkt, helemaal volmaakt. Ik kom er ook gemakkelijk in, dat is het probleem niet... Nu is hij toch IETS te klein, echt net aan...Na er heen en teruggelopen te zijn naar het consultatiebureau, zijn de zijkanten van mijn hielen stuk en de bovenkant van mijn grote teen... Geowon ouderwets uitlopen is pas een optie als ze iets opgerekt zijn. Nu heb ik gehoord dat natte kranten wel eens willen helpen. Heeft iemand ervaring hiermee, of andere tips?
Ik heb geen ervaring met natte kranten, maar volgens mij heb je ook van die speciale 'lepels' zeg maar die de schoenen iets op kunnen rekken. Weet alleen niet zeker of dit ook met laarzen kan....? Wie weet wat ik bedoel?
Ja, zo'n lepelding met een veer ertussen zodat die de boel oprekt? Ik zou het even bij een schoenmaker vragen.
Kun je ze niet gewoon ruilen? Zonde als ze straks alleen maar staan te verstoffen. En mocht dat niet mogelijk zijn, tja, dan kun je dat met die natte kranten proberen of ze bij de schoenmaker op laten rekken.
als je leren schoenen (laarzen) ingelopen hebt vallen ze altijd wat ruimer, soms zit het idd in het begin erg naar, maar na het inlopen valt dat best mee ik ben benieuwd naar jou ge-wel-di-ge-leren-afgewerkte-volmaakte-dure-laarzen. plaats eens een fotootje en laat ons eens oordelen
Hier doe ik het altijd met natte kranten.. dan wordt het leer zacht en kun je het makkelijker bewerken.. én had ik dus geen pijn meer aan mn voeten (wat moeten wij toch allemaal een drama doorstaan als vrouw zijnde he.. )
Heb ze al op internet gevonden! http://www.bladelli.nl/pictures/DSC00361.JPG Zit wel erg wijd aan de kuit trouwens, maargoed, dan passen mijn jeans er tenminste in