Iemand toevallig die werkt bij woningburo maastricht of ervaring heeft hiermee?

Discussie in 'De lounge' gestart door one of kind, 31 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hallo meiden,

Ik heb een vraagje.
    Mijn zoontje en ik hebben een turbulente tijd achter de rug.
    Sinds februari in scheiding, nieuwe woning ( particulier ) weer in belgië gevonden waar ik woonde en helaas ook weer moeten verlaten, woon ik terug bij mijn ouders.
    Hier heb ik de mogelijkheid om even wat te kunnen sparen ( wat reserves)
    Nu heb ik me ook weer ingeschreven bij het woningburo in Maastricht.
    Ik hoop eind 2013 weer te gaan reageren, en hopelijk ook te krijgen, van woonruimte.
    Het liefst een huisje met de kleine maar weet dat de kans klein is.
    Nu las ik dat sommige woningbouwverenigingen je "extra inschrijfjaren" geeft als alleenstaande ouder met een kind.
    Urgent wilde ik me niet direct voor inschrijven aangezien er natuurlijk ook wijken zijn waar ik liever niet terecht kom en ik misschien daar wat zal krijgen.
    Maar klopt dit met de inschrijfjaren en hebben we überhaupt kans op een huisje of alleen een flat?

Alvast bedankt!

2. Umm Asmae

Umm Asmae Actief lid

25 mei 2012
    249
    0
    0
    huisvrouw/ kapster
    ik woon zelf in maastricht en wij staan nu zo een 3 a 4 jaar ingeschreven als doorstromer. we wonen nu in een flatje. en willen een eengezinswoning maar daar is de wachtlijst erg lang voor. wat je wel kan doen, dat heeft een kennis van me ook gedaan is gaan kijken in welke wijk je wilt en daar zijn altijd wekelijks inloopspreekuren. en dan net zolang daar heen gaan en aan hun kop zeiken dat ze gek van je worden, resultaat een woning! geloof het of niet.. zo heeft die kennis het ook gedaan en die stond nog geen jaar ingeschreven en zit nu in een huis met een ruime tuin en 4 slaapkamers! dit is dan via servatius. je kan je iegen inschrijven wij woningburo.nl en als je dan op een woning reageerd kan je gelijk zien op welke plaats je staat.
    Ik raad je aan om niet in Daalhof of blauwdorp te gaan zitten, heel veel overlast,

suc6 er mee!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel meid voor je reactie meid!
    Heb me 14 nov in Maastricht ingeschreven bij de woningbouwvereniging en vandaag in Meerssen.

Deel Deze Pagina