Wie FAILT er hier wel eens??

Discussie in 'De lounge' gestart door Melrose, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    We zien ze regelmatig op Youtube voorbij komen....de zogeheten "fails".

Voor degenen die dat niet kijken....ik refereer naar de typische, meestal komische filmpjes waarin iemand iets probeert te doen en het compleet anders uitpakt.
    Voorbeelden:
    Ultimate Fails Compilation 2012 || Best Fails of the Year! - YouTube

Iedere keer als ik zoiets zie denk ik, hah dat is stom, zou mij nooit gebeuren, voelt als een ver van mijn bed show enzovoorts. Totdat ik besef dat dat ook gewoon mensen zijn.

Is 1 van jullie wel eens zoiets overkomen? En ook op film vastgelegd of buiten het oog van de camera? Wie failt er hier wel eens en waarmee? :)

2. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    of deze Slappe Brandweerman. - YouTube
    Heel veel mensen zullen het wel kennen, maar het blijft grappig.
    Ik fail ook weleens.
    Niet vaak, maar vroeger, tja was ik een acrobaat.

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Nee, ik heb het geluk dat ik dit soort ook niet heb maar wat heb ik gelachen om het filmpje! Tranen over mijn wangen!:D

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou ik kijk die filmpjes weleens en lig dan echt zo dubbel maar denk dan wel echt, dit kan mij gewoon niet overkomen want waarom zou je bijv met zo'n pogostick op een loopband willen springen? en meer van dat soort dingen haha.

Al had ik laatst wel zo'n moment dat ik onze dochter op wilde halen van school en ik uitgebreid naar mijn man en zoontjes aan het zwaaien was die op het balkon stonden, liep dus keihard tegen een lantaarnpaal hahah.. oh zo beschamend gewoon.

5. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Nee, heb ik nooit.:) (op camera dan, want ik ben echt een stuntel en alles waarvan je denkt dat overkomt je toch niet, dat gebeurt mij wel.);):):x

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Im het kader van het nieuwe jaar...ik vind deze geweldig!
    Voor de niet-twentenaren onder ons...
    Er roept eerst een man: Benny, oorn dicht!(oren dicht)
    En dan steekt Benny hem aan en dan zegt ie: hij dut 't nie (hij doet het niet!)

carbid schieten crash glanerbrug - YouTube

(van jou vond ik trouwens het legerfilmpje hilarisch! Op die deur rammen en dan iemand die even rustig de deur intrapt, haha!)

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik fail heel regelmatig, haha. Ik ben een echte kluns met twee linker handen en voeten. Gelukkig meestal niet zo spectaculair als in deze filmpjes en gelukkig is er geen bewijsmateriaal op film. Maar als iemand mij een week zou filmen zou je genoeg materiaal hebben voor een filmpje van 10 minuten. Een aantal oude klassiekers uit mn repertoire zijn bijvoorbeeld omkijken en dan tegen een lantaarnpaal lopen, me omdraaien en dan te dicht bij iets staan, zodat ik mn hoofd stoot of natuurlijk niet te vergeten koffie of thee over mezelf heengooien terwijl ik sta te kletsen met een kopje in mn hand (helemaal leuk op werk als ik dan weer na ee meeting moet met een grote koffievlek op mn benen). O ja, en laatst stonden er een stel jongens van een jaar of 8 te voetballen op een grasveldje naast ons huis toen ik voorbij liep met mn boodschappentasje. De bal was weggerold en ik wilde hem heel stoer terugschoppen, alleen struikelde ik over de bal ;). Jongetjes lachen, maar ze hielpen me wel met mn boodschappen weer in de tas te doen.

Deel Deze Pagina