Hallo allemaal, Ik wil graag mensen op de hoogte brengen per mail van o.a. een website waar dingen besteld kunnen worden. Nu ben ik op zoek naar lokkende, interessante titels/openingszinnen die ik hiervoor zou kunnen gebruiken! Ik heb al: - Kijk eens...! - Is dit iets voor jou...? - Wij vonden wat u zocht...? - Zoek jij dit...? - Open snel! - Tip van de dag! Heeft iemand nog meer van dit soort zinnetjes voor mij?! Hopelijk hoor ik van jullie! Alvast bedankt!
Ohh als ik die dingen lees open ik het meestal al niet Omdat ik die zinnen vaak als reclame in mn mail krijg.
Als ik uit het rijtje moest kiezen dan zou ik gaan voor: "is dit iets voor jou?" omdat dat nieuwsgierig maakt. Maar ik moet ook zeggen dat dit soort mailtjes wat er uit ziet als reclame direct zonder te kijken verdwijnt in de prullenbak.
Oei ... hebben jullie dan misschien tips over zinnen die juist uitlokken, die jullie dus niet zomaar in de prullenbak zouden gooien?! het is immers juist de bedoeling de mensen nieuwsgierig te maken op een leuke manier!
Als je per mail mensen wilt benaderen, ga ik er maar even heel naief vanuit dat je die mensen kent. Ik zou tijd investeren en iedereen persoonlijk aanspreken. Dus naam (en relatie tot diegene eventueel) en dan uitleggen wat je van plan bent. Ik gooi bovenstaande openingszinnen ook ongelezen weg...
Tips ik niet want ik gooi alles weg wat ook maar richting advertentie/verkoop gaat zelfs van bekende mensen Als ze echt wat willen laten zien dan bellen ze me meestal Sorry
Ik zou juist duidelijk aangeven wat het onderwerp van de mail is. Als er een "pakkende" zijn staat, delete ik het ook gelijk. Maar als er staat "nieuw collectie ...." Kijk ik eerder. Succes!
Om eerlijk te zijn meestal wel ja, omdat ik dan toch nieuwsgierig ben naar waar het om gaat en niet altijd zijn het van die vervelende reclame mails, soms echt interessante dingen!
Wat ik heb gedaan om mijn bedrijf in grafisch ontwerp destijds te promoten is een briefkaart gestuurd. Ik heb al mijn vrienden en kennissen gevraagd naar precies die mensen die waardevol voor mij waren (marketing en communicatie medewerkers, directeuren enz) En die heb ik een persoonlijk briefkaart gestuurd met een ontwerp/tekst: "merry x-mas and a happy brand new graphic design studio!" Al die 100 kaarten heb ik persoonlijk geschreven en ik heb ook de persoonlijke link uitgelegd (via bla bla) Anyway ik heb er een aantal 'grote vissen' aan over gehouden. Wat mij betreft kan je dus beter investeren in mensen die daadwerkelijk iets voor je kunnen betekenen ipv een 'algemene' mail sturen en er het beste van hopen... Wat ga je verkopen op je website? Wat in je unique selling point (waarom ben je anders/beter dan alle andere) zoek mensen uit voor wie jou UPS waardevol is en benader hun persoonlijk. veel succes
Bedankt voor alle reacties. Ik zal er allemaal nog eens goed over na denken en het bespreken met derden! Bedankt iig voor het op weg helpen!