Wie stuurt Marvin een kaartje?

Discussie in 'De lounge' gestart door 2littlemonkeys, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Vandaag kwam ik dit berichtje tegen op mijn tijdlijn op Facebook.
    Het bericht is echt nog veel te weinig keer gedeeld...

Het zou toch mooi zijn als deze jongen een enorme bult kaartjes krijgt voor zijn sweet sixteen?

Dus wie doet er met mij mee en stuurt Marvin een kaartje?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,3 KB
      Weergaven:
      65
  2. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik denk bij dit soort dingen: als wildvreemden je uit medelijden een kaart sturen, voel je je dan minder eenzaam?

3. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Het kind is 16 en verstandelijk gehandicapt.
    Ik heb geen idee hoe hij zich dan voelt.

Voor de ouders lijkt het mij in ieder geval hartverscheurend. Je kind wordt 16, je familie ontloopt hem, hij heeft geen vrienden....

Voor mij een kleine moeite, misschien voor hun wel een groot gebaar.

4. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik vind het lief van je, 2littlemonkeys

5. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland

Dank je! Dat vind ik dan weer een lieve reactie :)

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    het is idd lief bedoeld zowel van jou als van de vader. Toch krijg ik altijd beetje vreemd gevoel bij zulke oproepen. Niet van jou ts maar meer bij die vader dan...weet niet kan het niet uitleggen. Zal het zelf nooit doen denk ik

7. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik zit gelukkig niet in zijn situatie, dus ik heb echt geen idee of ik hetzelfde ooit wel of niet zou doen.
    Ik ben zelf wel zo'n gestoord kippetje die alles afgeschermd heeft staan online, dus waarschijnlijk zou ik als de dood zijn dat er opeens mensen voor de deur staan op zijn verjaardag :)

8. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb hem ook voorbij zien komen ik ga zo even naar de winkel en dan stuur ik er 1. Kleine moeite voor mij groot gebaar voor de jongen. Ik weet dat ze gek zijn op post.

9. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Doen we!

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Herkenbaar. Zo denk ik er ook over. Je geeft zo je adres bloot en iemand die kwaad in de zin heeft kan behoorlijk schade aanrichten. Maar ja, wie zou dat willen doen? Wat ben je dan voor triest en kansloos figuur? Zo moet je ook gelijk kunnen relativeren. Desalniettemin zou ik het ook niet doen, maar ik begrijp het wel dat die vader graag wil dat zijn zoon een leuke verrassing krijgt op zijn verjaardag. Alles voor je kind. Ik denk zelf dat ik een postbus had geopend of de post elders naar een 'vreemd' adres had gestuurd en daar had opgehaald, haha.

Wat als iedereen dit hele voorval al is vergeten en er staat één of andere creep voor de deur als papa even een boodschap doet? Nou ja, ik kan wel 5930239348345930923 voorvallen verzinnen... Maar het is wel onwaarschijnlijk dat zoiets gebeurt. Ergens moet je wel blijven geloven in de goedheid van de mens. Ik weet het zelf alleen liever toch zeker :):D

11. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Papa is een 'artiest' en radio presentator hier in de buurt. En er zijn inmiddels 80 verschillende berichten gemaakt en gedeeld. Inmiddels is er een moter club bij elkaar gezocht die wat speciaals doen voor hem.

12. Heartbead

Heartbead Niet meer actief

13. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
  14. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ja, maar dan gaat het dus niet om dat jong maar om de ouders. Die er zelf om vragen. Dat vind ik ongemakkelijk.

Deel Deze Pagina