Moeilijk moeilijk moeilijk. Het blijft moeilijk om een leuke naam te vinden voor ons tweede knulletje. Onze oudste heet Damian en we zoeken een naam die daar dus bij past. Geen standaard NL naam dus, maar ook weer niet typisch engels, als je me nog begrijpt We hebben op dit moment drie namen, maar we staan ook nog open voor nieuwe opties hoor!
Morris vind ik persoonlijk de mooiste naam die erbij zit. Alleen de combi met Demien vind ik nie so. Ik ken een 2ling die Rowan en Demiën heten, dus daar ben ik al helemaal aan gewend. Wel toevallig! Zou voor Rowan of Justin gaan dan. Groetjes Six
Ik vind Morris de mooiste naam, maar wel de minst mooie combinatie met Damian. Justin en Rowan vind ik allebei niet zo'n mooie namen (sorry), maar wel leuk bij Damian!
Ik vind Morris juist wel bij Damian passen. Ga je Morris dan ook op z'n Engels uitspreken? Liefs Senn
Ik vind Morris het leukst. Bij Rowan moet ik aan Mr. Bean denken (Rowan Atkinson) en Justin is mijn smaak niet.
Ahhhh en ondanks jullie hulp weten we het nog steeds niet zeker. Mijn gevoel neigt op dit moment naar Rowan. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik opeens een openbaring krijg waarin ik dé naam voor ons zie.