W.ehkamp , Foutje Bedankt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jacq84, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacq84

    Jacq84 Fanatiek lid

    14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Hoi Dames,

    Na lang zoeken voor een camera heb ik besloten er 1 te bestellen.
    Daar ik mijn vakantiegeld pas volgende week binnen heb en lekker ongeduldig ben dacht ik : Dan bestel ik hem toch gewoon!

    Als eerst de 1100D besteld maar wilde toch de 600D.
    Helaas kon ik de eerste niet meer wijzigen dus 2 camera's.
    Al snel kreeg ik een mailtje.
    Ik had een nieuw klantnummer en 2 camera's besteld dus krijg je eerst een brief thuisgestuurd.
    Deze moet je invullen en terug sturen waarna ze tot verzenden overgaan!

    Gisteren keek ik bij mijn bestellingen en toen stond er dat minimaal 1 van de 2 verzendklaar was gemaakt.
    Dus ik gebeld naar Wehkamp.nl.
    " Nee Mevrouw , Ze worden echt niet afgeleverd en wacht even rustig de brief af".

    Dat is balen dacht ik en besloot gisterenavond om hem in de winkel te halen , dus heb mijn camera nu in huis :D

    Sta ik net onder de douche gaat de deurbel.
    Nja laat maar bellen dacht ik want ik ga zo niet naar beneden.
    Kom ik net beneden ligt er een kaartje in de brievenbus.
    Een pakketje van W.ehkamp , bezorgt op een ander huisnummer.
    Dus ik weer naar mijn bestellingen op hun site.
    Hier staat toch duidelijk dat het pakket afgeleverd moet worden MET handtekening en absoluut niet bij de buren ;)

    Dus nu ben ik verplicht om dat ding om te halen en hem op eigen kosten terug te sturen.

    Maar een duiveltje in mij is ook een het spreken , hihi.
    Dit is toch een gigantische fout van hun en wat als buurman er niet voor heeft getekend?

    Wat zouden jullie doen.......:cool:
     
  2. Imensa

    Imensa Niet meer actief

    Zou hem gewoon netjes terug sturen naar WEHKAMP
     
  3. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Ik zou daar dus niet mee rotzooien. Gewoon eerlijk terugsturen.
     
  4. Akoya

    Akoya Fanatiek lid

    30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Terugsturen..
    Waar denk jij aan dan? Zeggen dat je hem nooit hebt gehad ofzo?
     
  5. bloem82

    bloem82 VIP lid

    5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Terug sturen natuurlijk...
     
  6. Zonnestraal2

    Zonnestraal2 Bekend lid

    28 jul 2009
    793
    0
    0
    Terug sturen inderdaad wat wil je er anders mee doen beetje rare vraag. En terug sturen is toch gratis bij wehkamp
     
  7. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    50.203
    35.926
    113
    Duh... terugsturen
     
  8. Jacq84

    Jacq84 Fanatiek lid

    14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Nou Ik ga ze bellen met de vraag hoe ik dit
    het beste terug kan sturen....
     
  9. Pearll

    Pearll Fanatiek lid

    1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    terugsturen natuurlijk, zou hem niet kunnen houden en zeggen dat je hem niet hebt gehad, dat is niet eerlijk.
    Voor de wehkamp niet eerlijk maar wat denk je van de postbode die kan ook wel een berisping krijgen hierdoor dat is ook sneu.
     
  10. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Terugsturen natuuurlijk. Je kunt via Wehkamp gewoon een retourafspraak maken, dan komen ze het (kosteloos...) weer bij je thuis ophalen.
     
  11. ER14

    ER14 Fanatiek lid

    17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Retourneren is toch altijd gratis? Je kan bellen en een ophaalafspraak maken.
    Ik zou het in ieder geval retourneren. Gewoon omdat dat juist is en omdat het je anders behoorlijk problemen kan opleveren..
     
  12. Zonnestraal2

    Zonnestraal2 Bekend lid

    28 jul 2009
    793
    0
    0
    Hoe je retour moet sturen staat op de bon die in de doos zit
     
  13. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    als je bedoeld gewoon houden en net doen of je hem niet gehad hebt vind ik dat vrij asociaal. het zou in mijn kop iig niet opkomen. evt gewoon netjes bellen met de wehkamp dat de bezorging mis is gegaan zou ik wel doen ( daar wordt het koeriersbedrijf erop aangesproken)
     
  14. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    terugsturen maar wehkamp heeft toch dat ze geleverde spullen zelf weer op komen halen aan huis?
     
  15. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Dus je dacht echt serieus dat je hem wel even kon houden? Dan staat de bezorger misschien wel op straat, die word hier op aangekeken. En je buurman, want er staat zwart op wit dat hij daar is afgeleverd.
    Zal WEHKAMP ook zeker niet blij mee zijn ;)
     
  16. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    Al is een leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald 'm wel.

    Terugsturen dus...
     
  17. Nic1976

    Nic1976 Fanatiek lid

    27 okt 2009
    4.545
    732
    113
  18. Smurf1985

    Smurf1985 Niet meer actief

    Ten eerste,gewoon netjes terugsturen. En ten tweede als het geld kost,kost het je toch al geld want jij hebt zelf besloten om de camera al eerder ergens anders te halen.
     
  19. Roxyroxx

    Roxyroxx Niet meer actief

    Terugsturen! Kan altijd wat misgaan en Wehkamp is wat dat betreft superklantvriendelijk. Bij mij eens iets misgegaan met Nutrilon, zelfs waardebon gekregen daarna, dus super opgelost.

    Edit: zie dat iedereen terugsturen zegt. Gelukkig maar :)
     
  20. Aurora2013

    Aurora2013 Niet meer actief

    Dit dus! Zou er als buurman ook niet blij mee zijn. Denkt hij je te helpen, wordt hij straks meegesleurd in een hoop ellende. En dan de bezorger nog :$ Tis idd niet netjes dat hij het bij de buren heeft bezorgd, maar fouten maken is menselijk.

    Terugsturen op hun kosten en volgende keer beter ;)
     

Deel Deze Pagina