Hoi Dames, Na lang zoeken voor een camera heb ik besloten er 1 te bestellen. Daar ik mijn vakantiegeld pas volgende week binnen heb en lekker ongeduldig ben dacht ik : Dan bestel ik hem toch gewoon! Als eerst de 1100D besteld maar wilde toch de 600D. Helaas kon ik de eerste niet meer wijzigen dus 2 camera's. Al snel kreeg ik een mailtje. Ik had een nieuw klantnummer en 2 camera's besteld dus krijg je eerst een brief thuisgestuurd. Deze moet je invullen en terug sturen waarna ze tot verzenden overgaan! Gisteren keek ik bij mijn bestellingen en toen stond er dat minimaal 1 van de 2 verzendklaar was gemaakt. Dus ik gebeld naar Wehkamp.nl. " Nee Mevrouw , Ze worden echt niet afgeleverd en wacht even rustig de brief af". Dat is balen dacht ik en besloot gisterenavond om hem in de winkel te halen , dus heb mijn camera nu in huis Sta ik net onder de douche gaat de deurbel. Nja laat maar bellen dacht ik want ik ga zo niet naar beneden. Kom ik net beneden ligt er een kaartje in de brievenbus. Een pakketje van W.ehkamp , bezorgt op een ander huisnummer. Dus ik weer naar mijn bestellingen op hun site. Hier staat toch duidelijk dat het pakket afgeleverd moet worden MET handtekening en absoluut niet bij de buren Dus nu ben ik verplicht om dat ding om te halen en hem op eigen kosten terug te sturen. Maar een duiveltje in mij is ook een het spreken , hihi. Dit is toch een gigantische fout van hun en wat als buurman er niet voor heeft getekend? Wat zouden jullie doen.......
Terug sturen inderdaad wat wil je er anders mee doen beetje rare vraag. En terug sturen is toch gratis bij wehkamp
terugsturen natuurlijk, zou hem niet kunnen houden en zeggen dat je hem niet hebt gehad, dat is niet eerlijk. Voor de wehkamp niet eerlijk maar wat denk je van de postbode die kan ook wel een berisping krijgen hierdoor dat is ook sneu.
Terugsturen natuuurlijk. Je kunt via Wehkamp gewoon een retourafspraak maken, dan komen ze het (kosteloos...) weer bij je thuis ophalen.
Retourneren is toch altijd gratis? Je kan bellen en een ophaalafspraak maken. Ik zou het in ieder geval retourneren. Gewoon omdat dat juist is en omdat het je anders behoorlijk problemen kan opleveren..
als je bedoeld gewoon houden en net doen of je hem niet gehad hebt vind ik dat vrij asociaal. het zou in mijn kop iig niet opkomen. evt gewoon netjes bellen met de wehkamp dat de bezorging mis is gegaan zou ik wel doen ( daar wordt het koeriersbedrijf erop aangesproken)
Dus je dacht echt serieus dat je hem wel even kon houden? Dan staat de bezorger misschien wel op straat, die word hier op aangekeken. En je buurman, want er staat zwart op wit dat hij daar is afgeleverd. Zal WEHKAMP ook zeker niet blij mee zijn
Ten eerste,gewoon netjes terugsturen. En ten tweede als het geld kost,kost het je toch al geld want jij hebt zelf besloten om de camera al eerder ergens anders te halen.
Terugsturen! Kan altijd wat misgaan en Wehkamp is wat dat betreft superklantvriendelijk. Bij mij eens iets misgegaan met Nutrilon, zelfs waardebon gekregen daarna, dus super opgelost. Edit: zie dat iedereen terugsturen zegt. Gelukkig maar
Dit dus! Zou er als buurman ook niet blij mee zijn. Denkt hij je te helpen, wordt hij straks meegesleurd in een hoop ellende. En dan de bezorger nog Tis idd niet netjes dat hij het bij de buren heeft bezorgd, maar fouten maken is menselijk. Terugsturen op hun kosten en volgende keer beter