iemand utrogestan over? help.....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Eveline1990, 10 jul 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eveline1990

10 jul 2017
    50
    7
    8
    Vrouw
    Hoi Allemaal!

Mijn naam is Eveline en ik ben 27 jaar. Na een heel traject in de MMM ben ik nu eindelijk zwanger van mijn eerste kindje (nu ruim 5 weken).
    Tijdens mijn vruchtbaarheidsbehandelingen is gebleken dat ik een vrij laag progesteron heb. Gyh vond het echter niet laag genoeg en heeft hier in eerst instantie niets mee gedaan. Zelf had ik al vrij snel het gevoel dat het daar mis ging. Uiteindelijk na heel veel zeuren en een super korte LF dan toch utrogestan gekregen en jawel hoor, nu na 3 rondes zwanger.
    Nu vindt mijn gyn het echter onzin om door te gaan met de utrogestan, maar zelf voelt het zo fout om ermee te stoppen!! Nu mag ik van mijn gyn doorgaan als ik me daar goed bij voel tot mijn bolletjes op zijn, maar ze wilt geen nieuwe voorschrijven.... Het idee dat ik moet stoppen vind ik zo eng! Mijn gevoel zegt me dat dat niet goed gaat, dat mijn progesteron te snel zal dalen. Nu heb ik ook al op internet gekeken en ik weet dat ze online te bestellen zijn maar dat is zoooooo duur....
    Daarom mijn (brutale) vraag; zijn er meiden die nog utrogestan over hebben welke ik tegen een vergoeding kan overnemen?
    Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Eveline

2. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.433
    587
    113
    Vrouw
    Je kan altijd aan je huisarts vragen of hij ze voor wil schrijven. Mijn huisarts heeft ze gewoon weer voor 6 weken voor geschreven.

3. Eveline1990

10 jul 2017
    50
    7
    8
    Vrouw
    Ja.... dat heb ik geprobeerd... helaas zonder succes

4. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Oh wat stom zeg! Ik heb helaas geen meer over anders had ik ze met plezier gegeven.

5. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.937
    113
    Ik heb nog wel over, bewaar ze voor mijn eigen ronde die ik straks uit eigen zak moet betalen, maar je mag ze van mij wel tegen kostprijs overnemen. Ik krijg wel weer nieuwe voorgeschreven verwacht ik. Stuur maar een PMtje

6. Eveline1990

10 jul 2017
    50
    7
    8
    Vrouw
    Ohhh Nellie dat zou super zijn! ik stuur je een berichtje. Echt heel lief.....

7. druiffedruif

12 jun 2015
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
  8. Eveline1990

10 jul 2017
    50
    7
    8