Hallo allemaalop zoek naar inspiratie om t huis eerst Sint en daarna kerstproof te maken. Ben op zoek naar leuke ideeen die hond en kindproof zijn en hou van diy en natuurlijke materialen. Deel in dit topic jullie december versieringen
Ik heb sowieso een silhouetlamp van De Noest staan, met bijbehorende silhouetten. We versieren de vensterbank met kleine dingen en zetten de kerstboom op.
Lang leve ali! Met alle kerstballen en sneeuwvlokken. Sinterklaas heb ik alleen wat hier en daar (gehaakte spulletjes) en een kommetje pepernoten.
Jaah de lamp van de noest heb ik ook. Super leuk ding! Ik twijfel over wel of geen kerstboom met die kleine ekster van ons
Wat is die lamp leuk van De noest. Staat gelijk op mijn verlanglijstje. Ik wil graag een raamschildering maken alleen weet ik niet met welke verf. Misschien iemand hier die de tip heeft?
Ik volg mamalina.co Zij geeft veel tips voor natuurlijke (kerst)versiering en heb er al leuke diy projecten opgedaan! Ben de afgelopen week met de kinderen al door bossen en parken gegaan voor takjes, dennenappels etc en gaan straks het huis ermee versieren! Het kost ons bijna niets, we hebben een leuke tijd samen qua zoeken en maken, het ziet er erg leuk uit en vind het een goed voorbeeld voor de kinderen qua milieu, wat ik in deze plastic tijd erg belangrijk vind.
Ik heb alleen een lichtgordijn voor t raam hangen.. Boom in huis hoef ik niet, want dochter en de poes kunnen er niet van afblijven.
Wat een mooi ding, dat is handig om te vragen voor Sinterklaas en dan kan je elke keer weer een nieuw silhouet kopen of vragen als cadeau.
Gekleurde of witte pompons maken en die in de boom ipv kerstversiering. Heb ik een keer gedaan toen mijn kerstballen al ingepakt stonden vanwege een verhuizing. En van alles en nog wat uit het bos. Je kunt een rozentangetje meenemen om wat takjes af te knippen voor een zelfgemaakt kerstbakje. Ornamenten hebben we ooit van zoutdeeg gemaakt en een kerststalletje staat nog op de planning.
Waarschijnlijk ga ik mijn winterdorp weer neerzetten. Al weet ik nog niet waar/hoe, onze woonkamer thuis is niet groot en aan boord zal ik weinig zijn in dec
Vandaag gehaald voor in het nieuwe speelhoekje van de kids bij de hema weg, erg blij mee. Raamstickers en vlaggetjes. Heb ook nog andere vlaggetjes mee genomen, die hang ik gewoon in de woonkamer op. Met zn white marker maak ik tekeningen op andere ramen
Ik heb de normale. De grote is echt groot en meer voor in een klaslokaal oid. De kleine is echt meer dan groot genoeg voor in een huiskamer.
Ik heb idd ook de normale lamp vd noest. Heb nu ook herbruikbare raamstickers gekocht. Verder nog aan t rondneuzen. Denk dat ik ern kerststalletje ga maken van stukken rest hout en schors.
Ik ben ook flink aan googlen en hier en daar aan het kijken. Voor thuis weet ik het wel. Sint: we hebben slingers gekocht, evt nog wat raamstickers bestellen. Kerst: kunstboom en ik maak van echte dennetakken een heel leuk raamwerk. Veel Action speciale lampjes in diverse vormen. Maar voor de kledingwinkel. Pff. De Sint etalage vind ik een stuk lastiger. Ik denk dat het zo wordt: oh kom er eens kijken.. op het raam schrijven Had grote Sint kado tassen gezien. Wat kruidnoten en nepkado’s inpakken. Kerst: Grote kerstballen in de etalage, feestkleding, Nepsneeuw. Grote vazen met ballen en lampjes voor op de kast. En hier en daar een snufje kerstdeco. Overigens als ik naar buiten kijkt, Zie ik een tijdelijke pepernotenwinkel en daarnaast is C&A al een kerstetalage aan het bouwen. (Vorige week had ik al glitter rokken en sjaaltjes meegenomen vd groothandel en ik dacht al veel te vroeg te zijn)
Voor kerst heb ik raam stickers op ali besteld. Er komt een boom, kerstdorp in de vensterbank en wat kleine dingen in de kast. Hier teveel dingetjes, zoon kan niet goed tegen prikkels Sint, ga zo even kijken voor vlaggetjes voor het raam . Verder geen idee. Hoop dat de action wat leuks heeft