Waar zou dat kunnen dan ? Maar nu ze ons toch de woning heeft toegezegd met die vage voorwaarden wil ik gewoon doorgaan met alles en het vergeten Mijn man zegt ook al als zijn tuin niet goed is dan doet hij die van hem erbij Voor het geval dat... Maar zijn "front" daar kan ik niks aandoen Als ik bij hem in huis kom dan zeg ik wel dat het donker is en doe de gordijnen open,maar dan lopen we weer naar ons (oude)huis en binnen een paar seconden zijn ze weer dicht...
Je zou gewoon de woningbouwstichting kunnen bellen en vragen wie er verantwoordelijk is voor huisafgifte. maar als je er geen zin in hebt gewoon lekker laten. En als je de tuin van je broer wil doen moet je ook zelf weten. maar zou het niet doen omdat HUN dat willen. misschien eerder voor je eigen zicht.
ik denk wel te weten om welke woningbouw dit gaat, is een makelaars kantoor in leeuwarden (als ze er nog zitten). wij hebben hetzelfde gehad en de buurvrouw die destijds naast me woonde heeft een rechtzaak met m aangespannen ivm discriminatie. ze willen idd alles van je weten ook waar je ouders wonen zodat ze die huizen ook kunnen bekijken. vreemde lui idd, als het tenminste om dezelfde gaat. ze werken bv ook totaal niet mee als je dr uitgaat alles moet leeg zijn ook al wil de andere huurder graag de vloerbedekking overnemen.
Wat een raar verhaal zeg. Wat kan jij eraan doen dat je broer de gordijnen dicht laat. Dat is toch zijn huis. Ik zou ook een klacht indienen. Vind dit niet normaal.
Hij is er een jaar geleden in komen wonen en hij beloofde gouden bergen... Hij is niks nagekomen Daarom zijn ze hem zat... Ik ben eigenlijk zijn laatste hoop... Ze willen hem er bijna uitgooien namelijk
wat een onzin zeg.. ik heb eigenlijk het idee dat het niet echt om die gordijnen gaat. Hier bij mij aan de overkant heeft 80% altijd z'n gordijnen dicht.
Wat vreemd zeg. En kunnen ze hem er uit zetten om die reden? Ik werk veel samen met verschillende woningbouwverenigingen, omdat veel van mijn clienten behoorlijke overlastgevers zijn. Deze doen wel veel meer dan de gordijnen (als ze al gordijnen hebben) dichtlaten en dan nog moeten er heel wat meldingen zijn voordat ze over(kunnen)gaan tot ontruimen/ontbinden van het huurcontract. Bizarre woningbouwvereniging zeg!
Ik heb bijna altijd de gordijnen dicht in de winter. Dat komt omdat het nu nog donker is als we opstaan en weggaan en dan denk ik er gewoon niet aan om ze open te doen. En als we thuiskomen is het ook alweer donker dus blijven ze gewoon dicht. In het weekend gaan ze meestal wel open.
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze veel problemen met je broer hebben en dat ze bang zijn dat jullie net zo een zelfde gezin zijn? Dat jullie dan door in twee huizen naast mekaar de boel zouden kunnen gaan terroriseren? Waarschijnlijk hebben er reeds buren van je broer over hem geklaagd bij de woningbouwvereniging en zijn ze bang dat het anders de spuigaten uit loopt. Ze zijn nu in ieder geval overtuigd dat jullie netjes zijn, want jullie hebben de woning toegewezen gekregen.
Nou wat belachelijk! Jij bent toch niet verantwoordelijk voor je broer? Ik zou een klacht indienen, daarnaast zou ik je broer er ook op aanspreken, dat je het niet leuk vind om hierop aangekeken te worden. En gordijnen dicht? Met dit weer gaan ze bij mij ook niet open hoor de rolgordijnen, is toch donker buiten .
Je hebt gelijk hoor Hij heeft niet alleen gordijn problemen... Ruzie met iedereen... Tuin... Wil niet luisteren naar de woningbouw Of hulp krijgen... Het is zelfs zo erg dat als er nog één klacht binnen komt dat die vrouw hem met de politie eruit gaat ruimen... Heb na de toewijzing nog even met haar gesproken aan de tel namelijk
Ja, hier zat ik ook aan te denken. Mensen die bij ons tegenover wonen moesten op gegeven moment ook iets doen aan de voortuin en de voorkant van het huis. Elk huis is namelijk medeverantwoordelijk voor het straatbeeld. Hier was de voortuin een grote zandbak/ parkeerplaats voor fietsen/ vuilnisbelt. En voor de ramen hingen groene lakens ipv gordijnen. Ik heb geen idee of iemand uit de buurt had geklaagd, maar om gegeven moment moest daar wel iets aan veranderen, aangezien de straat dan minder aantrekkelijk uitziet om te wonen. Ik heb geen idee hoe de situatie bij je broer is, maar ALS het vergelijkbaar eruit ziet EN hij dingen in de buurt heeft gedaan die niet door de beugel komen, kan ik me voorstellen dat de buren bang waren voor nog meer familie in de straat. Misschien dachten ze inderdaad dat jullie hetzelfde zouden doen?
Heb je trouwens zelf wel een goed contact met je broer? Denk je dat hij gaat veranderen wanneer je naast hem gaat wonen?
Nee denk niet dat hij gaat veranderen Hij is 10 jaar ouder maar leeft als een student... Hij zal misschien mijn man wel helpen met de tuin als het moet maar zou net zo goed dan zeggen Heb hoofdpijn of ben ziek... Het ging ons ook niet om mijn broer Die woningen zijn gewoon top Eindelijk stoot ik mijn kop dan niet aan de schuine daken als ik uit bed stap
Als ik het goed aanvoel, heb jij zelf ook zoiets van tja.. mijn broer kan zijn eigen boontjes doppen, en als de woning bouw hem eruit zet, dan is dat zo, aangezien hij niet luisterd/meewerkt etc?