Leuke internetverhalen

Discussie in 'De lounge' gestart door SportySteenbok, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Kennen jullie dat, dat je tegen een verhaal aanloopt en dat je maar blijft googlen omdat je het zo fascinerend vindt? Haha, ik kan me dan helemaal verliezen in zo’n verhaal.
    Eerder had ik dat al met Tsjernobyl, ook erg veel verhalen over te vinden. En nu stuitte ik op het verhaal van John Titor, een vermeende tijdreiziger.

Hebben jullie ook voorbeelden van zulke fascinerende verhalen?

2. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Oh ja en een keer met Paul McCartney. Dat hij dood is en dat de Paul die wij “kennen” een look-a-like is. :p

3. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Ik heb toen weken lang over de illuminatie gelezen.
    En vanaf 2010 tot 2012 heb ik me heel erg verdiept in de maya voorspellingen.

4. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Wat je zegt, Tsjernobyl, daar kan ik uren over lezen, foto's zoeken enz. Verder vind ik sites met verhalen en foto's over geesten en plaatsen waar het spookt ook enorm interessant.. Ook heb ik ooit in (ik geloof) RTL Travel een item gezien over het hotel wat Hitler had laten bouwen, daar heb ik toen ook heel veel over gezocht.. Vond het zoo bizar, zo'n complex wat al jaren leegstaat..

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Complottheorieën :)

En oh ja, ook spookverhalen, maar daar krijg ik 's avonds dan altijd heel erg spijt van :p

6. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik ook, haha. En toch ga ik iedere keer weer zoeken.

7. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik kan uren over een overleden persoon lezen, bijv. Paus Johannes Paulus 2
    Ik heb ook filmpjes gezien over Michael Jackson, dat hij niet dood is maar ergens uit de ambu wordt weggemoffeld. Spannend :p

8. Delta

Delta Niet meer actief

Dat van die spookverhalen, vind ik ook leuk, maar wel savonds in de winter :D Ben dr niet bang van haha.

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Weet je nog wat spookverhalen die je bijgebleven zijn? en zo ja..waar vind ik die?:D Vind dit nl ook erg interessant.

10. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Ohja! En dan vooral met lochness, big foot, zeemeerminnen, vooral mythes dus. Maar ben ook geinteresseerd in moordzaken, beetje vreemd maar wel interessant! Ik kan uren hierover lezen. Vaak als ik iets zie/lees, wil ik er meer over weten.

11. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Jonestown en soortgelijke verhalen...
    Verbaas mij altijd over de bizarre volgzaamheid en naïviteit. .. geldt ook voor alle mensen die een rol hebben gespeeld in de tweede wereldoorlog. .. Waarom worden mensen zo? Want het zijn er zoveel! !!

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik lees graag over (onopgeloste) vermissingszaken. Dan zoek ik vanalles op over die zaak (meestal uit Amerika, maar bijv. ook van Maddy) en dan bedenk ik er allemaal complottheorieën bij.

13. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Jaaa heerlijk! :)
    Mijn man vindt dat altijd zo grappig, dat ik het hele internet kan afstruinen over een bepaald onderwerp.

14. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Hier ook 1 hoor!

Complottheorie van het world trade. Dat het gebouw opgeblazen zou zijn (uiteraard wel met echte vliegtuigen). Maar het in storten van het gebouw zou niet alleen door die vliegtuigen zijn gebeurt. En is een goede site over te vinden. Daarin verteld de conciërge van 1 van de torens wat hij heeft gezien en meegemaakt. Bizar! Hij geeft nu ook lezingen.

Verder spookverhalen vooral foto's ed, de moord op JFK, illuminatie. Zo rete interessant.

15. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

ik kijk Dissapeared op ID en dan ga ik die naam opzoeken om te kijken of diegene nog echt vermist is. Moordzaken vind ik ook zeker boeiend.

16. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Ja, dit heb ik toen ook gezien!

Prachtig gebouw en mooie locatie
    Ik snap eigenlijk niet waarom ze het niet afmaken.. Ik denk dat veel mensen (vooral doordat het door hitler bedacht is) er graag naartoe willen.

17. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik vind dat ook erg interessant .

Ook minder vrolijke dingen , zoals de zaak van Robert m (kots ) . Dat lees ik dan maar krijg er gelijk spijt van . Ik moet altijd dingen opzoeken en lezen waar ik eigenlijk dus helemaal niet tegen kan . Dus echt erge en zielige verhalen .

18. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol

volgens mij is dat Ghost adventures of ghost hunters (afl hitlers lair of bunker oid ), beide erg leuk om te volgen eventueel via you tube. Vooral die jongen van Ghost adventures is een leukerd.( altijd een fijne bijkomstigheid)

Zelf dus ook veel spookverhalen, maar ook over WOII vooral vanwege mijn boek maar al die verhalen zijn zo interessant om te lezen.
    Ben nu een beetje aan het inlezen enzo over het bombardement op rotterdam hoe dat voor de mensen was . En toen ik op school zat en dit werd verteld ,kon ik me niet indenken hoe het geweest moet zijn voor die mensen. Maar als je op sommige sites de getuigenissen leest dan lopen de rillingen over je rug.

19. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Spookverhalen.. Daar kan ik uren over lezen.

20. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa dat heb ik ook, zo heb ik heel veel gelezen over chemtrails, mensen geloven echt dat er meer speelt. Heel interessant!

Deel Deze Pagina