Iemand 'vergeet' wat af te rekenen bij de kassa

Discussie in 'De lounge' gestart door Minime3, 27 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik geloof er nooit zo in dat mensen dat helemaal vergeten .....

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Haha misschien deed ze dat al 40 jaar 😉

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Mijn vader is echt een keer sausjes voor de bbq vergeten af te rekenen en is terug gegaan naar de winkel om ze alsnog te betalen!
    Ze stonden achter een krat bier.

4. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik had denk ik hetzelfde gedaan als jou ts. Verder is het ook jou probleem niet.

5. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Ik had vroegah een camera waarmee je de wagentjes in kon kijken, ideaal!
    Ik trek mijn mond open: "Mevrouw ik kan het niet goed zien, maar volgens mij vergeet u iets".
    Reken er maar op dat de caissière dan nog even extra kijkt.

6. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Jep, echt wel dus!

Wij zijn het een keer vergeten. Mijn man drinkt af en toe een pilsje. Echt dat kratje vergeten! Ik bekijk de bon in de auto en zie dat, vond het al zo weinig! Wij meteen terug en betaald. Kregen wíj nog een bedankje ook, omdat de kassiere een camera blijkt te hebben voor mensen die wél bewust een kratje jatten.

7. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zeg helemaal vergeten. .. Dus ook na afrekenen en inruimen in je auto oid niet doorhebben dat je niet afgerekend hebt. En dan denken: ach hun probleem

8. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Oh nee, dat kan ik me niet voorstellen nee! Dat is gewoon jatten dan!

9. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.264
    416
    83
    Dit inderdaad!

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik heb in albert heijn gewerkt
    in het verleden
    en daar was een vrouw met rollator betrapt..
    ze was tegen de 80
    na de aanhouding kreeg ze een boete
    en een winkelverbod
    Haar antwoord..

ag die boete maakt mij niets uit.. ik heb dat er in 15 jaar allang uit!

:$

11. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Het zijn vaak of ouwere mensen of de leukte klanten. Iig mensen waarvan je het totaal niet verwacht.

Ik moet wel zeggen dat ik 1 keer ook iets aan de hand heb gehad in een winkel. Ik gaf netjes aan dat ik wat frisdrank in de kar had staan. Mvr in kwestie was te druk met haar collega aan de praat over wat voor geweldig weekend ze wel niet hadden gehad. Na 2 keer zeggen vond ik dat ik genoeg mijn beste had gedaan. Uiteindelijk heb ik er niets voor betaald omdat ze tot 2 keer aan toe te druk was met andere dingen. Dan denk ik wel dikke vinger ik vind het goed zo.

12. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

In heb een keer gehad dat we een verjaardag gaven en 3 kratten bier in de kan hadden staan. Deze stonden dus in de kar opgestapeld. Ik zeg netjes tegen de caissière dat het er 3 zijn. Zij slaat ze uiteindelijk niet aan. Ik zeg tegen haar nogmaals dat het er 3 zijn. Vervolgens zegt ze het bedrag zonder het bier.. Toen had ik echt zoiets van ja daaaaag hoor.. Heb het nou al 2x gezegd en ze staken echt een heel eind boven de kar uit, ze had het echt makkelijk kunnen zien.

Van de week in een andere winkel was ik wel echt iets vergeten wat ik bovenop de kinderwagen bad gelegd. Gelukkig zag de caissière het, anders was ik het dus wel serieus vergeten. :)

Deel Deze Pagina