Ik denk dat hij gewoon toevallig inderdaad om de hoek kwam zeilen. Ik snapte al niet waarom er zo "raar" gereageerd werd maar ik moest ff duidelijk(er) zijn... Ja ik vond dit ook heel erg negatief! Hij loopt gewoon naar de keuken en zet een bak koffie voor de visite (ik dus, als ik z'n moeder help) en voor zichzelf en voor z'n moeder! Echt lief toch?! En een bolle kale man kan idd dus heel lief zijn...
Ik vind dat sommige best gemeen reageren Dat ken dat ie verliefd op je is. Maar je hebt een gezinnetje dus focus je netjes daarop.
Je hebt een vriend, een gezin. Je vriend/man is nu toch met je, en die neemt je ook zoals je nu bent. Hoe is je relatie met je vriend? Misschien een directe persoonlijke vraag, maar je typt dat je niet weet wat je ermee moet. Heb je zelf ook gevoelens voor die andere man, misschien verliefd aan het worden, of je bent het al?
Ik snap ook echt niet waarom er zo negatief gedaan wordt over deze man, of uiterlijk alles is. En dat hij nog bij zijn moeder woont, tja beetje weinig info hier wie weet is hij wel weer bij haar ingetrokken om voor haar te zorgen. TS. wat jij hier mee moet doen? helemaal niks, geniet van de aandacht en zijn mooie glimlach maar moedig hem verder idd niet aan.
Je bent gewoon een beetje gecharmeerd van de aandacht. Geniet er gerust stilletjes van, het is natuurlijk ook vleiend, maar maak er niet meer van dan dat het is.
Tompoes: Je verhaal raakt me op de een of andere manier behoorlijk. Gewoon omdat ik het heel rot voor je vind hoe jij in het verleden behandeld bent. Vind sommige reacties hier ook behoorlijk kortzichtig, maar die waren geplaatst voordat jij vertelde hoe of wat. Ik hoop dat je inmiddels 1 ding van het verleden geleerd hebt: luister niet naar deze mensen. Dat ze jou zo ontzettend naar beneden hebben gehaald, maakt dat ze mooier? Nee. Dat vind ik het lelijkste wat een mens kan hebben, het opzettelijk kwetsen en naar beneden halen van anderen. Het feit dat jij iemand ook niet zou afwijzen omdat ie dik en kaal is en nog bij zijn moeder woont, zegt veel over jou als mens en dat is iets waar je trots op mag zijn en waar veel mensen een voorbeeld aan mogen nemen. Innerlijke schoonheid kom je uiteindelijk veel verder mee! En ik kan het me goed voorstellen dat het enigszins verwarrend voelt als er iemand wél interesse lijkt te hebben in jou. Zo. Moeder gans heeft gesproken!
Hier nog een Moeder Gans die zich hier bij aansluit. Verschrikkelijk dat je zo'n verleden hebt meis, die stumpers die jou zo de grond in hebben geboord zijn pas écht diegenen die lelijk en waardeloos zijn. Ik hoop dat je dat nu wel door begint te krijgen. Laat het geflirt van deze lieve man een goede ego-boost voor je zijn....en 'geniet' er gewoon een beetje van, logisch dat je je toch een beetje gevleid voelt. Ga verder niet op zijn avances in natuurlijk, houd het zuiver professioneel dan waait het vanzelf wel weer over.
Mooi uitgelegd... en omdat je het zo mooi hebt uitgelegd en je dus weet dat mooi zijn niets met uiterlijk te maken heeft, weet ik dat jij mooi bent. Want anders had je dit nooit zo mooi kunnen omschrijven. En een bril of een pukkel of brede heupen... nou soit, het zal wat. Mooi zijn zit in je hart. Niet op je gezicht of aan je lijf.
Zoals ik zei sommige reageren schokkend Tuurlijk heb je een gezin maar eigenlijk wie ben ik om iets te zeggen over jou leven !ik ken je aleen aanraden denk aan je gezin . Luister naar je eigen. Ik ben niet perfect niemand is perfect. So what zij vind het een lieve man wow wat erg. Lekker doen wat je zelf wil. Ik ga niet oordelen want word zelf genoeg beoordeeld. Lekker doen waar jij je goed bij voelt
In het verre verleden een soortgelijke situatie gehad. De man in kwestie vroeg me toen ook om samen uit te gaan. Toen heb ik hem heel duidelijk gemaakt tot ik daar geen behoefte aan had, tot ik gelukkig was in mijn relatie. Hij bedoelde het niet of liefdesgebied, maar hij vond mij gewoon een leuke meid, waar je een gezellige avond mee kan hebben. Probleem opgelost... Nu heb ik zelf ook een kale +100kg 40+er, woont niet bij zijn ouders, maar is zo lief, en heeft zo'n lieve lach en ogen En geloof me, beste relatie die ik ooit heb gehad. (hiermee wil ik niet zeggen tot je bij je man moet weg gaan, maar gewoon ter inkleuring van het negatieve beeld wat ze hier schetsen over kale, +100kg 40+ mannen )
Lekker belangrijk hoe die man eruit ziet, hij is lief en aardig. Ik zou niet weten of hij verliefd op je is, misschien is hij gewoon altijd lief en aardig. Herkenning? Ja, een goede vriend werd verliefd op me. Mijn man kende hem ook, we gingen ook weleens met zijn drieën een biertje drinken, maar er ging steeds meer een gespannen sfeer hangen. Tot ik eens bij hem aan het eten was (man in buitenland) en hij opbiechtte dat ik de vrouw van zijn dromen was, al heel lang en hij ook een poging waagde mij te zoenen. Ik had het al aan zien komen en ben weg gegaan. Helaas heeft onze vriendschap geen stand gehouden. Ben hem jaren later weer eens tegengekomen en hij had inmiddels een leuke vriendin en twee kindjes, ik ben heel blij voor hem!
Makkelijk gezegd, moeilijk gedaan: Houdt werk en privé gescheiden. Je komt hem alleen tegen in de tijd dat je naar zijn moeder gaat. Dat moet zo blijven. Houdt je er zelf niet teveel mee bezig, want dan maak je jezelf gek. Als je de deur achter je dichttrekt daar, moet je over andere dingen na gaan denken. Zoals aangegeven; makkelijker gezegd dan gedaan. Lullig gezegd is het niet jouw probleem dat die man wellicht een oogje op je heeft. Voor hem is het een onbereikbare liefde en zal hij op zoek moeten naar wat anders. Jij bent voorzien. Getrouwd en mama. Maak dat niet kapot.
Ik denk, zeker na je uitleg, dat je niet zo goed hoe je moet reageerden op geflirt? Heel simpel, gewoon vriendelijk terug lachen of wat zeggen. Niet onzeker worden, nergens voor nodig. Je bent hoe dan ook geweldig, niet alleen uiterlijke schoonheid telt mee! Met die man, je hoeft er niets mee te doen. Het is toch leuk als er af en toe eens naar je geknipoogd word?