Ik zet het in de lounge omdat ik niet bezig ben met zwanger worden. ik heb mijn menstruatie sinds mijn 15. 1 jaar aan de pil geweest maar kwamen er achter dat ik dit niet kan verdragen ivm chronisch ziek zijn. Daarna nooit geen anticonceptie gehad in wat voor manier dan ook op condooms na. Na de pil werd ik op mijn 16e tot mijn 32e altijd precies om de 32 dagen ongesteld. En altijd rond de 4-5 dagen. ook na de zwangerschappen was dit altijd meteen weer op rit. ( hou het altijd in een app bij) Sinds augustus vorig jaar veranderde dit en wisselde het tussen de 28 en 34 dagen met 1 uitschieter van 40 dagen en 2 keer tussentijds een bloeding van een paar dagen. Ook is het sinds dien maximaal 3 dagen en soms maar 1 dag maar wel duidelijk echt menstruatie bloed. sinds 15 april heb ik helemaal geen menstruatie meer. Ik heb wel 10-13 kilo overgewicht maar ook dat is al 13 jaar zo en heeft de menstruatie niet eerder beïnvloed. Ook heb ik wel buikkrampen die doortrekken naar de onderrug en rechterlies en soms trekt het nog in het bovenbeen maar dit is dus ook al vanaf april en het zet niet door in menstrueren. ik lees op internet dat aangeraden word naar de huisarts te gaan wanneer je 6 maanden geen menstruatie hebt gehad dus dat duurt nog 3 maanden heeft iemand ervaring hier mee ? Ohja, ik kan trouwens niet zwanger zijn, mijn man is al jaren gesteriliseerd en Voor het geval het toch weer is gaan werken bij hem heb ik vorige week een test gedaan en deze was negatief Hoor graag jullie ervaringen