Ik heb wel bewondering

Discussie in 'De lounge' gestart door Windows, 11 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Voor de dames die nu "op hun eindje lopen",met dit hete weer 8)
    Petje af :)

2. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Vind ik ook... Is best zwaar...

3. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ja vooral dat vocht vasthouden enzo.pffffff,toen ik van mijn 2e kind in verwachting was,liep ik in de bloedhete zomer 6-7 maanden was ik toen,ik had echt van die olifantenvoeten :confused:

4. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik weet er alles van... ik was dan wel pas in november uitgerekend.
    Maar wij wonen op een flat van 3 hoog en het was zo warm.
    Soms ging ik gewoon de deur niet uit. Ik had ook zoveel vocht.
    Moest slippers dragen...

5. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ja ik kon op een gegeven moment ook alleen slippers aan,had nog geluk dat ik kon steunen op de buggy(waar mijn oudste toen in zat)maar echt ver weg kon ik gewoonweg haast niet,had een maissonette op de 1e etage toen...

6. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Een vriendin van mij moest het ziekenhuis is.
    Te hoge bloeddruk... Het was toen bloed heet
    Ook erg hoor... :(

7. Niet meer actief

heey meiden bedankt hahaha nou ja loop dus ook op het einde en ik ken dus ook alleen nog aar slippers aan!!!
    maar opzich is het nog wel te doen hoor een lauwe douche doet ook wonderen hahahaha

xxx

8. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Schiet al op voor jou angeleyes, morgen uitgerekend, spannend hoor :D

9. Niet meer actief

jja het gaat ineens heel snel toen ik nog 35 dagen te gaan had dacht ik echt pffff wat duurd dat lang maar nu is het wel een heerlijk gevoel hoor!!!
    het idee dat k mn kleien meid zeker binnen 2weken in mn handen houdt :D :D :D

xxx

10. Cinderella

Cinderella Bekend lid

20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
  11. PamEnMarcel

PamEnMarcel Actief lid

Spannend hoor angeleyes! Ik moet nog een poos, maar heb er ook al zin in.

Voor de zwangerschap lag ik altijd te zonnen en zat al buiten bij de eerste de beste zonnestraal, maar heb dit jaar voor't eerst last van de warmte. Ik kan niet eens buiten zitten :( En dat vocht vasthouden... pfff...

12. Niet meer actief

nou ik heb dus het tegen over gestelde hahahah
    ik heb normaal helemaal geen geduld om buiten te gaan zitten maar ik heb nu alle rust hahahaha
    heerlijk vind ik het!!!

geloof me maar als je aan het einde bent dan denk je echt jemig wa is het toch eigelijk snel gegaan okal ziet dat er nu nie zo uit!!!

xxx

13. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Spannend hoor Angeleyes.. :D

14. PamEnMarcel

PamEnMarcel Actief lid

Hahaha! Je bent geloof ik de eerste van wie ik hoor dat't juist het tegenovergestelde is.
    En ik hoop dat't idd snel gaat! (En achteraf hoop ik natuurlijk dat't juist niet snel was gegaan).

15. Niet meer actief

hahahah ja nou ik heb sinds ik in verwachting ben heel veel rust gevonden!!!
    heb een rumoerige tijd achter de rug en ik en mn vriend konden elkaar ook nog nie zo lang, dus alles was ff snel alles regelen, maar nu is het goed en zo voelt het ook dus dat is ook een opluchting!!!

xxx

16. Jeanet

Jeanet Actief lid

10 sep 2005
    224
    1
    0
    EVV+ in de thuiszorg
    Zuid Holland
    Ik heb tot nu toe niet echt veel last van de warmte, het vocht vasthouden is ook wisselend, maar niet extreem, mijn eerste is in juli 1999 geboren en toen was het 30 gr buiten, dus vind ik het nu nog meevallen, uit de zon blijven en toch de rust vinden is het beste.

17. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo, ook ik heb niet zo veel last van de warmte. Vindt het heerlijk om even buiten te lopen, ga nu graag naar de markt ofzo. Of lekker met me honden wandelen. Draag wel van die luchtige shirtjes en slippers. Wel zijn me vingers en enkels een beetje opgezwollen.

Deel Deze Pagina