Zenuwbeknelling been

Discussie in 'De lounge' gestart door Doorenroosje, 26 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doorenroosje

Doorenroosje Actief lid

13 jul 2013
    113
    7
    18
    Ik ben 2 jaar geleden geopereerd aan mijn heup. Ik heb daarna fysio gekregen omdat ik een zenuwbeknelling in mijn been had opgelopen. Na een hele tijd fysio is dat goed gegaan. Sinds een tijdje begin ik steeds meer last van mijn been te krijgen. Kan een zenuwbeknellig weer terugkomen uit het niks? Of is het voor altijd een "zwakke plek" (ik wandel en fiets best veel)

2. Doorenroosje

Doorenroosje Actief lid

13 jul 2013
    113
    7
    18
    Niemand ?

3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Een zwakke plek zal nooit volledig herstellen, zeker niet als je eraan geopereerd bent. Als je ooit eenmaal flink door je linker enkel bent gegaan zal je er sneller last van hebben bij een misstap dan van de rechter.

Als je er weer veel last van hebt zou ik naar de fysio bellen en vragen of ze er nog eens naar willen kijken.

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Dat blijft vaak een zwakke plek. Wil niet zeggen dat het niet over kan gaan maar wel onder controle gehouden kan worden.

5. Doorenroosje

Doorenroosje Actief lid

13 jul 2013
    113
    7
    18
    Bedankt voor jullie reactie

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Zelfde probleem hier.
    Na bekkeninstabiliteit een enorme zenuw beknelling, 9 maanden fysio, waaronder de laatste keren dry needling.
    Nu in november geopereerd aan mijn knie, na 8 weken gips weer gaan revalideren, heb nu een andere houding en ik voelde alweer die knoop in mijn bol op mijn zenuw. En nu met alle maatregelen veel thuis en weinig beweging wordt ik elke ochtend wakker met veel pijn en savonds lig ik weer met uitstraalpijn op de bank.

Ik had al met mijn fysiotherapeut gekeken naar die plek, ik kwam daar voor mijn knie ivm het revalidatietraject en wij zouden ook naar die plek kijken maar toen kon ik door alle maatregelen niet meer naar de fysio.

Dus ik denk zeker dat het een gevoelige plek blijft.
    Sterkte!!

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik heb een zenuwbeknelling in mijn nek gehad, na oefeningen is dat hersteld maar het blijft wel een zwakke plek - een keer iets verkeerd tillen bv, en ik merk het weer. Ik moet heel bewust bewegen, zodat ik m’n nek nooit te erg belast.

Deel Deze Pagina