Hoe bevalt Ziggo nu het samen is gegaan met UPC? Wij hebben nu KPN, wij hebben een poosje UPC gehad maar daar kregen wij problemen meet met T.V. toen een tijdje Digitene gehad maar dat was met slecht weer helemaal flop. KPN hebben wij even problemen mee gehad en maar dat is nu helemaal verholpen. Ik ben aan het bekijken of wij bij KPN willen blijven en dan zet ik het MB naar beneden want ik krijg maar 40 of minder down/upload terwijl wij een 100MB pakket hebben. Welke aanbieder heb jij en bevalt het?
Ik heb bij KPN gewerkt en je internet snelheid komt omdat je te ver van een KPN centrale af woont, hoe verder jij van een centrale af woont hoe slechter je internet is! Wij zitten al zes jaar bij ziggo en heben geen enkele last gehad van hun fusie 😊 Hebben 120mb download en 12 upload en halen alles echt met speedtest!! En tv nog nooit echt nooit problemen mee gehad!
Heb nog geen gekke veranderingen gemerkt nu UPC en Ziggo samen zijn, er zijn wel wat zenders veranderd qua plek maar thats it. Wij zaten bij UPC. Alles werkt nog het zelfde dus tot nu toe zou ik UPC/Ziggo aanraden.
Wij hebben kpn glasvezel. Ik kan het iedereen aanraden. Werkt altijd en fijne diensten en producten. Digitenne is leuk voor tijdelijk maar niet voor altijd. Sowieso heeft digitenne minder zenders en mogelijkheden. Zelf ook bij kpn gewerkt en veel goede ervaringen ermee. Uiteraard ook problemen maar zelf nooit meegemaakt dat het niet op te lossen was
Wij hebben ziggo. We moesten na de fusie de zenders opnieuw zoeken maar dit was met 2 minuten gedaan. Het valt nu wel op dat er met name een aantal hd zenders zijn waar het beeld vaak blokkerig is. Met name fox en 13street. De internetsnelheid is voor ons voldoende, wij downloaden eigenlijk bijna niks dusnwe kunnen met het goedkoopste pakket toe.
Wij zijn kortgeleden overgestapt van Digitenne naar XS4All (bevalt uitstekend, we hadden al internet van hen), maar de aanbieding die we kregen om toch bij KPN te blijven was echt fantastisch: een alles in 1 pakket tegen de prijs van ons Digitenne pakket voor een jaar. Ik zou ze dus eventjes bellen met je klacht. Ik vond Digitenne overigens prima toen het nog 7 euro per maand was, zoveel tv kijken we niet. maar de prijs werd steeds hoger en de beeldkwaliteit steeds slechter.
Internet XS4ALL, TV Delta. Maar we hebben al heel wat problemen gehad met het internet helaas. Voorheen hadden we Zeelandnet en dat was al helemaal knudde.
Hier Vodafone thuis alles in 1. Bevalt super goed, geen klachten over. Hiervoor hadden we ziggo en dat was niets als gezeik plus nog eens veel duurder (ca 20 in de maand duurder)
Telfort (is KPN) hebben wij vanaf het begin dat ze ermee begonnen. Wij zijn 1 van de testgezinnen geweest en het bevalt nog steeds erg goed.
Wij hebben Ziggo en sinds de fusie doet mijn wifi het niet meer. Zodra er verbinding gemaakt is valt het meteen weer weg.
Wij hebben internet en tv van Ziggo en zijn daar erg tevreden over, deze heeft de beste kwaliteit hier vlak bij de grens. Wij hebben totaal niks gemerkt van de fusie tussen Ziggo en UPC. Telefoon hebben we van KPN al jaren maar dat komt omdat ik heel erg veel moet bellen voor mijn vrijwilligerswerk en toentertijd waren zij de enigste die een goed abonnement hadden voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel, dat krijg ik namelijk vergoed van de stichting.
Wat gek, ik kan dat online echt niet zo goedkoop vinden. Alles is 2 keer zo duur. Is het niet een aanbieding geweest voor een bepaald aantal maanden? Wij hebben Tele2. Bevalt heel goed, evengoed als KPN voorheen. En we betalen nu de helft van toen.
Wij zijn net deze week overgestapt van ziggo naar telfort glasvezel. Vond ziggo zo duur worden. Nu bij telfort alles in 1 voor 46 euro. En de zenders die bij ziggo in een extra pakket zitten, zitten nu bij telfort in het basispakket. Dat is wel erg prettig. Op zich verder geen klachten over ziggo qua dienstverlening of snelheid oid, maar wel dus over de kosten
Wij zijn net overgestapt op KPN, hebben zoveel gezeik gehad met Ziggo. Zelfs 500euro terug gekregen omdat we zulk slecht internet en tv hadden.. Hierna verbeterde er niks en waren we er klaar mee
Wij hebben internet en tv van Ziggo via de kabel en bevalt prima. Telefoon hebben wij via voIP geloof ik. Kost iets van 10 euro per jaar en we bellen gratis naar vaste nummers en ook naar mensen die via hetzelfde bellen, en dat is mijn zwager en mijn schoonouders die in Frankrijk wonen.
Ziggo... Sinds de samenwerking en het omzetten van kanalen niet altijd meer goed beeld overal. Ik vertrouw erop dat dit over een paar maanden wel weer goed is. Verder namelijk altijd zeer tevreden. Vooral de klantenservice vind ik erg goed...snel..meedenkend en ze lossen meestal alles op.