Binnenkort een bruiloft, geld is welkom, maar ook een leuk cadeau is welkom. Het is een goede vriendin en ze hebben al 2 kinderen, dus daar moet ik rekening mee houden met het bedenken van een cadeautje. Ik weet bijv. niet hoe makkelijk een hotelbon zou zijn, ivm oppas zoeken. Heb echt geen idee. Wat geven jullie op bruiloften, behalve geld? Zij zouden namelijk net zo blij zijn met een leuk cadeau als met een bon of met geld. Het maakt dus in principe niet veel uit. Iemand originele ideeen?
toevallig zat ik er net aan tedenken om hier een topic over teopenen. wij hebben dit jaar 3 bruiloften. 1 van de neef van mijn vriend hebben geen kinderen. 2 van mijn schoonzusje gaan na de bruiloft met kinderen beginnen. 3 van mijn tante en steef´s peetvader zijn altijd aan het werk. ik heb echt geen idee wat ik moet aanschaffen aangezien dit jaar al duur genoeg word met de kleine op komt. dus ik ga ff mee lezen
Maak je zelf een leuke mand op. Met bijvoorbeeld een dinerbon, een lekkere fles wijn met 2 glazen en een setje met masage-olie ed. Een soort verwenpakket voor hun tweetjes.
ik zou een hotel/eet bon geven,en er zelf een bon bij maken dat ze gebruik kunnen maken van jou als oppas
Ik geef heel vaak een bon van canvassite.nl ofzo. Dan kunnen ze een bijzondere trouwfoto op canvas laten drukken.
Dat is wel een goeie, alleen wonen we ver van elkaar vandaan en zijn onze kindjes niet erg vertrouwd met elkaar, dus dat is niet echt een optie. Kwam net wel dit tegen, misschien heb jij daar ook iets aan Anica: http://www.kadopagina.nl/Result.asp?max=600 Echt veel leuke ideeen, en daarna ook nog deze: http://www.geefeenboompje.nl/huwelijk.html Wat vinden jullie van dat boompjes idee (incl wat geld erin hangen ofzo, of in een envelopje erbij) Ook dacht ik aan een cursus voor 2 bonbons maken ofzo, dat is vaak in de avonden en kunnen ze dus makkelijker regelen, met babyfoon bij de buren of opa of oma die komt oppassen. Maar is dat wel echt een leuk cadeautje?
ow dat boomje is echt een super idee echt iets voor mijn schoonzusje ze zijn altijd in de tuin bezig en geven hun feest ook in hun tuin.
Ja, is leuk he? Die vrienden van mij hebben echt een mega grote tuin, en zijn daar ook veel mee bezig, dus dat boompje staat hier ook nog bovenaan in het rijtje...
ik vind die van die canvasbon ook erg leuk. Vrienden van ons gaan dit jaar trouwen en vind geld afgezaagd om te geven eigenlijk. Maar dit is idd ook wel erg gaaf om te geven. Mmm misschien eens over nadenken.
Ik vind hotelbonnen en dinerbonnen niks, dat kun je maar zo beperkt besteden. Die canvasbon vind ik wel heel erg leuk!
Wat ik zelf heel leuk vond was een grote mand die we van de broer en zus plas aanhang van mijn man kregen. Er zaten oa in een dinercheque, bioscoop bonnen, kaarsjes, champagne, fotolijst, van die rozenblaadjes voor in bad en nog wat dingen wat ik zo 123 niet meer weet en ze hadden hem heel mooi opgemaakt met lint enzo.
ik heb een keer foto's gemaakt tijdens de plechtigheid en heb deze meteen op een schort laten afdrukken (1 voor hem, 1 voor haar, met tekst erbij: "is van mij") en ik heb bierviltjes laten bedrukken met de kus. Deze kon ik 's avonds geven. Stonden ze erg van te kijken, de eerste foto's al die avond krijgen.
Ik geef meestal een zeepketting met daaraan een paperclip en een envelop met geld erin. Zo hebben ze iets tastbaars om weg te hangen en wat ook nog eens lekker ruikt. Groetjes Sabrina
Ik kreeg op mijn bruiloft een witbrood. Onderin hadden ze een stukje uitgesneden, geld ingedaan, uitgesneden stukje weer terug en ingepakt in doorzichtig folie. Met een briefje erbij Voor de witte broodsweken. Vond ik ook erg origineel.
In september is mijn schoonzusje getrouwd en op de trouwkaart werd luid en duidelijk de "envelop" weer gegeven. Dus oke julie willen geld ?? Dan kan je het krijgen maar je zal er eerst een flinke kaars voor op moeten branden gnif gnif. We hebben 50 euro gewisseld naar muntjes van 50, 20 en 10. Deze hebben we in een kaars gegoten. Leuke sierletters gehaald en hun namen en trouwdatum erop vermeld. Deze leuk ingepakt en tot mijn verbazing wat het het cadeau van de avond. Iedereen die later op de avond binnenkwam en langs de tafel met cadeaus liep hoorde je praten over die kaars, hoe orgineel ze het vonden. Ook me schoonzus en zwager vonden hem erg leuk en hij staat nu nog altijd op hun dressoir en ze denken er niet aan om hem aan te steken
Bekijk bijlage 55431 Hier nog even een voorbeeldje van de kaars die we gemaakt hebben. Hij was hier nog niet helemaal af, we hebben m nog een beetje opgemaakt door m op een plateau te zetten en wat versieringen erbij en ingepakt in doorzichtig papier.
Wij hebben vrienden laatst 2 mokken van Blond Amsterdam gegeven, 1 met Mr Groom en 1 met Mrs Bride.. En natuurlijk geld erbij.. Zij, spaart blond.. Ik zou toch gaan voor geld, ipv een bon omdat het maar beperkt te besteden is!