Nu kwam me ventje vanavond thuis en zei ik heb zitten denken hoe kan nu in godsnaam dat een kind een hele dag in vruchtwater zit en niet verdinkt. Dat kan gewoon niet want ik wil niet dat ie verdrinkt. Ik schoot helemaal in de lach van waarom hij dat nu opeens zich afvroeg? Dat vraag ik me al heel lang af (hij is echt bloedserieus). Ik heb maar gezegd dat het niet kan en dat hij zuurstof krijgt vanuit mij via de navelstreng enz. Nu kwam hij nog met een heel lijstje me vragen waar ik geen duidelijk antwoord op kan geven zodat een man het snapt omdat ik nu alweer in een scheur lig en er gewoon niet duidelijk over kan denken dus willen jullie effe menken als je blief Waarom hoor je een baby niet huilen in een baarmoeder Kan hij stikken als de baby zich verslikt in vruchtwater en kan hij de navelstreng niet lostrekken als hij er even aan trekt Wie wilt er even serieus meedenken?
De baby kan geen huilgeluid maken, omdat je daarvoor lucht in je longen nodig hebt. De baby kan zich niet verslikken, omdat het weer hetzelfde verhaal is, hij heeft geen lucht in zijn luchtpijp en longen. En wb die navelstreng, volgens mij is dat ding net zo stevig als een touw, en een baby heeft te weinig kracht om het los te trekken. Zoiets?
Hoe oud is je zoon? Je kan zeggen dat een kindje idd niet zo sterk is en de navelstreng niet kapot kan maken. Door die navelstreng ademt je baby en daarom kan ie niet huilen. Je kan het misschien voordoen met een snorkel? Als ie daar niet tevreden mee is, dan kijk je of ie wel tevreden is met het feit dat jouw buik heel dik is en het kleine beetje geluid dat een bay maakt niet te horen is door je dikke buik heen.
haha, ik sluit me aan bij anabella. je kindje zal toch eerst een keer lucht moeten happen voordat zijn eerste gilletje geeft of zich kan verslikken. en jou navelstreng is zo dik en stug dat je 'm zelf niet eens los kan rukken, laat staan je beeb!