Heeeeeeeeeel ruim zitten vind ik wel een fijn idee, eigenlijk Zeker als je bedenkt dat dit, in vergelijking met twee locaties die we hebben bezocht respectievelijk 1300 en bijna 2000 euro scheelt in het totaalbedrag
Heb niet alles gelezen maar ik vind dit heel duur! Wij betalen voor een Warsteiner fust 50 liter 100 euro geloof in maar voor Lindeboom betaal je 50 euro! Frisdrank weer ik niet. Wijn kan veel goedkoper, kom zelf uit de wijnen! Een gemiddelde fles kost inkoop 2.60 euro! Dat is wat ze in de kroegen schenken. heb je niemand in de vrienden kring die een pasje van de groothandel heeft? Kan je prijzen gaan vergelijken, er zijn ook slijters die bezorgen en terug nemen wat niet gebruikt word. Succes
Bij m'n oom en tante in het café rekenen ze voor een feestje gemiddeld 10 drankjes op een avond. Of dat bier, fris of wijn is, houden ze geen rekening mee. Veel plezier met het regelen verder!
4 man ! oh ok dat is een ander verhaal haha dacht al 1 is wel erg weinig! Ik vind de prijzen van de fusten en de wijn meevallen voor een cateraar. Ik zou zeggen bellen bestellen en klaar!! Geen stress vd groothandel inladen/uitladen statiegeld terugbrengen tap regelen etc. etc.
inderdaad, je hebt er zelf geen omkijken naar! Dat is wel erg fijn. En als het dan "maar" 1000 euro kost, gelijk doen. (1000 is een schatting, maar toch...) hapjes e.d. ook geregeld?
Ik vind de prijzen zeer netjes! Bij ons zou je toch stukken meer betalen (restaurant). En wij zijn zeker niet duur. Kijk wel goed om je heen en vergelijk. Cateraars willen vaak best ver rijden namelijk. En......het is wel zo. Supermarkten doen ook op bestelling en dan ben je NOG goedkoper uit. Maar tja, je zit dan wel met statiegeld, geen tap maar flesjes e.d.
Ik vind het nette prijzen hoor! Wij hebben van iedereen die kwam de naam opgeschreven met daarachter plusjes waarvan wij ong. schatten hoeveel ze van iets dronken.. + voor weinig ++ voor gemiddeld +++ voor veel ++++ voor uitbundig veel nou weet je natuurlijk nooit zeker wat iemand op zo'n avond doet maar wij hebben het wel als richtlijn aangehouden
als je uitgaat van 1000 euro voor de hele avond, gedeeld door 80 mensen, kom je uit op 12,50 per persoon voor vier uur drinken. Dat dus afgerond 3,15 euro per uur per persoon. Dat is zeker niet duur. Uiteraard, de supermarkt is voordeliger, de groothandel ook en een pak wijn bij de Aldi is helemaal voordelig. Maar je kiest voor gemak. En daar heb je nog gelijk in ook. En gemak kost nu eenmaal extra en als je dan kijkt naar die prijs, is dat gemak zo duur nog niet.