Hoihoi, Dit is onze 5e ronde mmm. We doen OI en zelf 'klussen'. Kort zal ik een overzichtje geven: 1e ronde: Begonnen met Clomid, bij geen groei direct overgegaan op 37.5 eh Gonal-f. Gonal uiteindelijk opgehoogd naar 300 eh, waabij op CD 65 pas een eisprong (van 3 eitjes). Er was op een gegeven moment bijna sprake van een escape IVF, omdat er ineens meer dan 10 follikels zaten. Deze zijn (gelukkig) niet allemaal doorgegroeid. 2e en 3e ronde afgebroken door doorbraakbloedingen. De stimulatie duurde te lang. BMS werd te dik en bij gebrek aan follikels ging mijn lijf het afstoten. 4e ronde: I.p.v. Gonal-f nu Fostimon gebruikt. Begonnen met 75 eh en uiteindelijk met 300 eh op CD 32 een eisprong (1 ei). Omdat ik zo traag/tragisch reageer op de hormonen gebruik ik nu Oradexon bij de Fostimon. Oradexon heeft invloed op de werking van het bijnierschors. Deze maakt hormonen aan. Door hier invloed op uit te oefenen hoopt de gyn dat ik sneller reageer op de Fostimon. Wie heeft hier zelf ervaring mee en kan/wil mij vertellen hoe het gebruik van Oradexon is bevallen? Liefs, Anne