Cadeau voor vriend: vertrekt naar Afghanistan.

Discussie in 'De lounge' gestart door Tamale, 3 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hallo!

Een vriend van ons gaat eind maart voor 4,5 maand naar Afghanistan.
    Wij zouden hem graag iets leuks willen geven.
    Misschien iets wat hij mee kan nemen, of.....ja, dat is het probleem!
    Ik weet dus niet wat!! ;)
    En is het eigenlijk wel gepast om iets aan een militair te geven wanneer die op uitzending gaat?
    Hij heeft een vrouw en dochtertje, normaal ben ik wel creatief in iets bedenken maar nu weet ik echt niet wat!!
    Hopelijk kan iemand mij helpen!! :)

Liefss

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Misschien iets te snoepen wat daar niet verkrijgbaar is, zoals bijv. drop, stroopwafels, hagelslag voor op brood of chocola.

Of een schriftje meegeven dat hij daar pas mag lezen, waarin de vrienden/ vriendinnen iets inschrijven, iets aardigs.

3. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Een schriftje of boekje inderdaad waar je dingetjes in kunt schrijven met zn allen is inderdaad een leuk gebaar toch? Dat is voor iedereen leuk om te geven, is niet ontzettend duur. En voor jullie vriend heel leuk om te krijgen dan kan hij dingen lezen waar hij aan terug kan denken als hij het even moelijk heeft daar!

4. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

mijn vriend is in maart 2007 voor 6 maanden naar afghanistan gegaan. Ik heb eigenlijk niets byzonders meegegeven. Wat veel leuker is dat je hem vaak een pakje stuurt als hij daar zit. Met lekker chips erin of chocolade ofzo. Dat vinden ze pas echt leuk als de pakjes dan worden uitgedeeld en er zit weer een pakje voor hem bij van het thuisfront. Mijn vriend vond het althans heel erg leuk. Hij kreeg minimaal 1 keer in de week een pakje. En als hij geen pakje kreeg, kreeg ik altijd een belletje of mailtje van waarom hij geen pakje had gehad. Zie het dan gelijk voor me he. Helemaal teleurgesteld in de middle of nowhere, alleen zonder pakje.

5. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Wij hebben voor mijn zwager ook een schriftje gemaakt toen hij net weg was. Toen hij 2 weken weg was hebben wij op een zondag bij mijn zusje thuis een inloop dag gehouden. Zo konden wij iedereen op de hoogte houden van de stand van zaken met hem daar in afghanistan en iedereen schreef gelijk een berichtje in een schrift voor hem. Dit schrift hebben wij toen opgestuurd naar hem. Hij vondt het onwijs leuk om te lezen hoe het met iedereen hier verging. Er zaten tekeningen in, gedichtjes, foto's of gewoon leuke verhalen. Hij was er echt blij mee.

6. Revit

Revit Niet meer actief

Mijn beste vriend zit daar nu. Hij lost hun dus af, ofja, misschien niet hun, maar wel deze groep.

Iig, ik heb hem chocolade mee gegeven want daar is hij knotsgek op en k heb hem een foto van ons 2 mee gegeven die gemaakt is. Die staat op zijn nachtkastje en hij is er super blij mee. Misschien een idee? ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat jullie relatie is ook. :)

Deel Deze Pagina