Mijn zoontje heeft mijn laptop laten vallen, gelukkig doet de schijf het wel maar ik heb maar een kwart beeld, de rest lijkt uitgevlekt (iets metp piksels?) weet iemand hoe je dit moet verhelpen?
Is je hele bureaublad wel te zien, verkleind in dat kwart stuk? Of mist er echt een heel stuk wat dus uitgevallen is?
dan is je beeldscherm kapot, heb ik ook gehad nadat mijn kat dacht dat het speelgoed was ik had garantie, maar dat viel er niet onder, en het laten maken kostte me 300 euro, dat heb ik dus niet gedaan.. heb hem verkocht via mp aan iemand die jongeren leerde om pc's en laptops te maken..
oh dan ben ik bang dat je beeldscherm kapot is. Je beeldscherm bestaat uit allemaal kleine puntjes met of inkt erin of lampjes ( weet ff niet precies hoe dat heet hoor hihi) maar door de klap is dat dus kapot gegaan en krijg je een inkt vlek idee. Het beste kan je ermee naar een computerzaak gaan en wie weet kunnen ze het maken. groetjes Kim
Mijn idee. Hoe ben je verzekerd voor je inboedel? dit valt waarschijnlijk wel onder een all risk verzekering als je die hebt.
Dat is duidelijk je scherm die kapot is. Heb ik ook gehad na een val van de tafel af toen me zoontje er even achter gekropen was. Heb t opgegeven bij de verzekering, maar kon mooi een ander uit gaan zoeken want de kosten voor het repareren zijn zo hoog dat je er bijna een nieuwe voor hebt.
als je je hele bureaublad wel ziet kan het zijn dat je beeld instellingen verkeerd staan. mijn man is ict-er en die kan je ook op afstand helpen. of je kan het zelf doen natuurlijk. ik hoor het wel als je hulp nodig hebt.
Nee dat kan niet, want het is door haar eigen zoontje veroorzaakt. Dat vergoedt je aansprakelijkheidsverzekering niet. Als het onder een verzekering valt, is het de inboedel. maar zoals gezegd, dat ligt eraan hoe je verzekerd bent.
even met je laptop naar de winkel gaan en informatie vragen. Daarna een kostenoverzicht krijgen. En daarna even bellen met je inboedelverzekering. Situatie uitleggen en horen wat hun te zeggen hebben.