Vraag over maxi cosi priori stoelhoes!

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje1, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben op zoek naar een leuke stoelhoes voor de maxi cosi priori...Nu had ik een super leuke gezien van driving miss isis,maar helaas..daar staat duidelijk bij past niet op de maxi cosi priori...balen!!
    Nu heb je wel van die badstofhoezen geloof ik, en dat kan ik altijd nog kopen (wil dan de felroze hoes,als het goed is zijn er die?)

maar wil dus eigenlijk iets anders, iets met stippen/ruitjes..

Weet iemand misschien wie deze hoezen maakt?of misschien kan jij zelf wel goed naaien en heb je wel eens zo'n hoes zelf gemaakt en vind je het leuk om er 1 te verkopen?dan hoor ik dat graag en wat de mogelijkheden zijn..vind het zo jammer dat er weinig leuke hoezen te krijgen zijn. Vind het gewoon erg handig een makkelijke hoes (die je dus heel makkelijk erop en eraf kunt halen) omdat stoeltjes soms snel vies kunnen worden, en vind het gewoon een fijn idee, om de zoveel tijd een frisgewassen hoes!

alvast bedankt!

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb gewoon zo'n badstoffen hoes zelf gepimpt met strijksjablonen, wat leuke vogeltjes, bloemetjes etc.
    Waar ze hoezen met stippeltjes ofzo hebben, weet ik niet.

3. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    dankejewel nog voor de reactie!Dat is ook een leuk idee, bedankt voor de leuke tip!

Deel Deze Pagina