ex is los van mij, of toch niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door nieuwbegin, 13 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Wat moet ik er toch van denken.... Mijn ex ( 8 jaar een relatie bijna 5 jaar getrouwd, ruim vier jaar over nu) probeert zich elke keer op te dringn aan familie en vrienden ( althans bepaalde familie leden...).
    Zo deed een vriendin van mij mee aan de mis(s) verkiezing en toen mailde hij dat hij haar op tv had gezien en hoe geoed het nu wel niet met hem ging, dat hij opnieuw gaat trouwen enzovoort...
    Dit terwijl hij nooit echt veel met deze vriendin had...
    Hijleest mijn weblog mee, en op welke website ik ook ooit een postje zet onder mijn nick op internet, hij komt er achter en moet ook wat posten...
    Hij kwam zn nieuwe vriendin (nu dus bijna vrouw) even voorstellen aan mijn beste vriendin... En nu dit weer...
    Hij werkt in Amsterdam en gaat fietsend van Zaandijk naar Amsterdam, mijn zwager ( de man van mijn zus) werk ook in Amsterdam, en gaat elke dag met de brommer van uit Zaandam. Ze komen elkaar dus elke avond tegen op de pont...
    Waarom dan uitgebreidt elke dag een gesprek aan knopen, waarom op elke manier laten weten dat hij er is en altijd zou zijn?

Hoort dit bij exen?

2. sharon

sharon Actief lid

17 jan 2007
    323
    0
    0
    ik zou het niet weten of dit erbij hoort,
    meschien heeft hij toch nog een oogje op je...
    groetjes

Deel Deze Pagina