Dag Lieve Bikkel

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hallo allemaal...

moet even mn verhaal kwijt. Mn vriend zit namelijk de hele week op zee dus kan het niet echt helemaal kwijt

Afgelopen zaterdagmiddag komen we thuis (heb heerlijk gewerkt) en tot onze grote schrik ligt ons lieve hondje Bikkel dood in de achtertuin.. zijn kopje lag in een behoorlijke grote plas bloed, en naar het schijnt heeft hij een interne bloeding gehad, en is daaraan overleden.. het ventje was nog maar tien maanden oud dus hoort niet zomaal een bloeding te krijgen.. We hebben hem na heel veel knuffelen naar de dierenarts gebracht om hem vandaag op te laten sturen voor sectie.. we willen zo graag weten wat er is gebeurd..

maar het ergste komt nog: Begin van de week heb ik gebeld naar de dierenarts en de vrouw aan de telefoon zei dat het aan de warmte lag en daarom loom was... voor de diarree die Bikkel had kon ze geen verklaring vinden.. deze week moest ik maar even bellen om te kijken of het nodig is om langs te komen.. nou dat is natuurlijk niet meer nodig... nu loop ik het hele weekend al te snotteren, want ik mis het beestje natuurlijk ontzettend!!! onze andere hond is ook behoorlijk van slag, die is de hele dag op zoek naar Bikkel....

zo, dat is eruit haha....

Liefs Roelanda

2. Heel veel sterkte!
    Het is vreselijk om op deze manier je hondenvriendje te verliezen.:(

Greetz Nathalie

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Arme Bikkel! Veel sterkte, want ik weet nu ook wat het is om je aan een beestje te hechten!

Wat gek als de dierenarts geen verklaring heeft voor de diarree dat ze je niet even laat langskomen? Wel goed dat je een sectie hebt gevraagd.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dierenarts was goed kwaad toen hij het hoorde... gelukkig maar trouwens... de hormonen maken het er ook niet makkelijker op haha... hij gaat uitzoeken wie ik heb gesproken... hoop dat het onderzoek niet te lang duurt... als het iets is wat al een week speelt, horen ze daar nog meer van... kunnen ze de rekening in hun je-weet-wel stoppen.. maar het is afwachten... misschien heeft het er niks mee te maken en was het een spontane bloeding ofzo en had de diarree er niks mee te maken...
    maarja het blijft kut...

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    jee wat erg zeg vooral ook voor de hond
    ik hoop dat ze kunnen vinden waar hij aan is overleden

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meis,

Wat een naar bericht, heel veel sterkte!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wat een lieve reacties!! :)
    heel blij mee haha.. heb me lekker ziek gemeld, wil geen stress voor de baby.. en loop met deze hormonen de hele dag in tranen wat niet zo handig is met een baan in een callcenter haha..

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ach jeetje wat verdrietig zeg :(
    Ik wens je heel veel sterkte! Ik weet hoe het is om een huisdier te verliezen :(

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wat triest, weet helaas maar al te goed hoe je je voelt. En een dagje thuisblijven is echt niet gek hoor, sterkte! Ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt.

10. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    ach, het arme hondje. Ik hoop maar dat het heel rap is gegaan (klinkt mss een beetje lullig, maar zo bedoel ik het niet hoor!), niet teveel pijn heeft geleden. Ik wordt er ook helemaal verdrietig van, heb het zelf ook al eens meegemaakt, maar onze hond (6 maandjes) is gestikt. Weet precies hoe je je voelt, heel veel sterkte!

groetjes Setje

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat een naar verhaal zeg. Hopelijk weten ze waar de hond aan is overleden, hij was ook nog maar zo jong. Veel sterkte met dit verlies.

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hoop ook dat het heel snel is gegaan... heeft max. 3kwartier alleen buiten gezeten, dus heel erg lang heeft het gelukkig niet geduurt... lig lekker met een dvd op de bank, mn beste vriendinnetje komt vanmiddag even langs.. altijd gezellig..

Toch raar, bij zoets merk je pas hoeveel je je kan hechten aan een huisdier..

13. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

och meis, wat verschrikkelijk zeg!!!
    Ik weet heel goed hoe je je aan een huisdier kan hechten!!!
    Hoop ook dat je hondje niet teveel pijn heeft gehad.
    Maar als hij dat wel had, dan had je hem vast wel horen piepen.
    Wens je de komende tijd veel beterschap!!!Blijf maar lekker paar daagjes thuis.

14. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ow wat vreselijk moet dat voor jullie zijn geweest.
    Arme bikkel.
    Echt heel veel sterkte met alles.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ga morgen wel weer aan het werk, maar als ik nog steeds buikpijn hou (waarschijnlijk door alle stress, maar neem geen risico) ga ik gewoon weer naar huis.. dat is al geregeld... loop de hele dag te snotteren,,, lekker handig op het werk haha... op zulk momenten kan ik de hormonen wel wegdenken haha...

16. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Aaaaaaah, wat zielig. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid over wat er nu precies met hem gebeurd is.

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    He meis.. wat een rot gezicht moet dat zijn geweest.. :(

Hoop voor je dat ze kunnen achterhalen wat er mis is gegaan.. arm beestje.. Heel veel sterkte en doe rustig aan!

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    En Roeltje, lukt het wat met je werk?

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha nee totaal niet!! moest tot 21.00uur maar ben om half 8 naar huis gegaan... lig nu heerlijk languit op de bank:)
    ga ook helemaal niks meer doen.. blijf morgen denkik ook gewoon thuis.. buikpijn word er niet minder op helaas.. donderdag t/m zondag ben ik zoieso al vrij dus dat scheelt...heb dierenarts gebeld en die hoopt eind van de week meer te weten...pff afwachten dus.....

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja, je beebje voelt ook dat er iets aan de hand is he. Je kan dan beter rustig aan doen en naar je lichaam luisteren.

Deel Deze Pagina